Sv: Vårmammor 2010 del 9
Vet du vad, jag tycker ni ska flytta upp hit! Här finns det mängder med trevliga människor (mig inkluderat
), och för 2 miljoner får ni ett riktigt fint hus. Sen bor ju Ia, Oregano, Michellan, Bollen (och säkert många fler) alldeles i närheten så inte nog med att du kan hänga med mig och mina fantastiska vänner, som de flesta har barn i samma ålder som N och S, så kan vi ju ha Buketräffar också!
Vad bra va?!
I hästväg har du ju enormt nära till Strömsholm, det finns många stall och bra tränare. Bara fördelar alltså.
*kl*
Här har ni en till som är med i "beach 2011". Det är katastrof här just nu, jag hade gått ner alla gravidkilon och stått och stampat där, men nu har jag slarvat något kopiöst och gått upp 3-4 kilon igen!
Jag vet precis vad jag gjort fel i alla fall - dålig mat, mycket kaffe och bullar och dåligt med motion. 1 januari är det slut på slarvet, har sambon med mig också så det känns grymt skönt. Ingen som gnäller om att det inte blir riktigt lika mycket grädde.
Nu kommer jag nog dö en smula, men det är lika bra att jag skriver ut min vikt så ni ser hur katastrofalt det är.. 75 kilo väger jag nu (ställde mig precis på vågen). 170 cm lång.
10 kilo vore ingen omöjlighet att gå ner, men första delmålet får bli 70 kg och sen får vi se om jag nöjer mig med typ 68 eller om jag ska ner mer. Vad vågen visar är inte det viktigaste, det som är viktigt för mig är hur kroppen känns och kläderna sitter.
Så, nu ska jag gå och dra något gammalt över mig själv en stund och skämmas.