Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Armani_: Vad ligger Milton i när han sover på balkongen? Skulle också vilja låta M sova ute men vet inte vad han ska ligga i!
Haha! När jag var ungdom fanns det knappt mobiler! Tror jag skaffade en -97 och då var jag 20 år. Hade kontantkort i ett år innan jag skaffade abonnemang.
Vi har också tänkt att gå på Änglagård, men det blir nog nästa vecka. Ska bli skönt att komma iväg och göra något på tu man hand!
Ang övervikten, är inte lätthet att röra sig tillräcklig motivation? Nu kanske man inte kan jämföra graviditet och övervikt rakt av, men kilona finns ju där oavsett. Jag fick nästan panik av mina 19 kg övervikt under graviditeten och ändå hade jag "bara" BMI 26. Det var ju så fruktansvärt jobbigt att vara så tung och att inte längre kunna röra sig med lätthet. Jag ska ärligt erkänna att jag känner stor skillnad på bara 2 kg viktskillnad när jag är i form och tränar.
Ät upp din pralinask och bestäm ett datum då du börjar. Och så tänker du på hur lätt och smidigt du kan svinga dig upp på hästen sen!
Att kunna röra sig är väl en liten motivation, men jag är/va rätt vig och mjuk i kroppen sen innan. Så nåt jättehinder är det inte.
Men jag vill känna mig attraktiv igen. Finns inga jättesnygga kläder direkt för storväxta.
Och att det är rent av hälsofarligt att vara överviktig. Inget som drabbat mig än, men det kommer säkert. Diabetes och sån skit.
Knasiga leder/knän har jag haft sen innan, långt innan fläsket kröp sig på
1 januari, då ska jag börja leva mitt nya liv.
Ska skaffa mig en stegräknare och utmana mig själv varje dag
Yes! Jag är din ss
Du skrev att du fått tandkräm när det va handkräm.
Om inte tjejen på Body shop lurade mig totalt vill säga