Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu har vi precis kommit hem. Trodde att det som vanligt skulle vara barn som lussaade, men i år var det tre på avdelningen som spexade till det. Det var iallafall kul att komma ut och träffa lite folk.Åh vad mysigt!
Jag har inte sett ett riktigt luciatåg sen gymnasiet.
Vi brukar varje år klä ut oss till tomtar och ha en lucia och rida runt nere på byn och (skrik)sjunga lite jullåtar
Men i år blev det bortglömt tyvärr.
Rätt rolig tradition.
Förrutom att det jämt va jag som fick leda och ta tonen.
Jag som är så blyg
Ha det så mysigt i morgon
så skulle ingen annan ens kunna gissa att jag varit gravid.
Jag kände redan tidigt i graviditeten att det fanns extra vaddering som inte funnits där tidigare när jag låg på mage. Det där är såklart en vanesak.
Jag är lika pluffsig nu som jag va innan jag blev gravid. Så det är nog svårt att se det på mig med på ett sätt
Fast fläsket är omplacerat. Innan va det stoooor rumpa och något mindre mage. Nu har rumpan krymt och en massa daller på magen.
Många har ju bristningar och som en punkterad ballong på magen och då synd det ju väldigt tydligt.Jag tror det är svårt att gissa på folk om man inte vet hur de såg ut innan
Jag är lika pluffsig nu som jag va innan jag blev gravid. Så det är nog svårt att se det på mig med på ett sätt
Fast fläsket är omplacerat. Innan va det stoooor rumpa och något mindre mage. Nu har rumpan krymt och en massa daller på magen.
Idag (-15) har hon body och leggings, fleeceoverall och Pop`s vindfleeceoverall och en fleecefilt och har legat ute i tre timmar och är varm. Är det kallare byter vi vindfleecen mot en "riktig" overall.
Ja, det är det grå jag har. Yttertyget är ju ull och innertyget Plie eller vad det heter.