Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oscar HATAR verkligen välling. Och har jag försökt ge honom så är han lite misstänksam mot flaskan ett tag sen, även om det är vanlig ersättning i.
Funderar på att vänja in successivt genom att ta bort lite lite ersättnigspulver mot lite lite välling. Och öka vällingen och minska ersättningen då och då.
Tror ni det skulle fungera?
EmmahS:
Våran stol går att fästa med både isofix och bälte.
Nu är ni fler som har skrivit om att påbörja bebis nr 2 nästa sommar och jag tycker det låter helt galet inte att det är galet utan bara det att bara för lite drygt ett halvår sedan var man höggravid och om typ ett halvår så har ni en ny bebis i magen! Inte exakta tidspropotioner nu då men ni förstår kanske hur jag tänker
Tiden går så ruggit fort, man går upp på måndagmorgon, går och lägger sig på fredagkväll och helt plötsligt var det söndagkväll och allt börjar om igen!
Jag lider verkligen med dig, din sambo och Isabella. Att gå igenom allt ni gjort och inte kunnat njuta av den första tiden. Håller verkligen tummarna för att Isabella får fortsätta att må bra så att ni kan börja leva normalt igen och få ha en frisk och gla' unge.
Och fy för att fortfarande ha problem med foglossningar, mina försvann i stort sett direkt efter förlossningen. Har du tagit upp det med någon läkare? Eller kan man inget göra?
Ja vi tyckte det var lite konstigt då det följde med lösa bälten också...Då känner jag mig ännu nöjdare Är ju så smidigt med Isofixfästena
Men vänta nu!! Orkar inte bläddra tillbaka eftersom jag sitter med iPhonen, men visst snackar ni BeSafe iZi Kid X3 Isofix nu??
För isåfall blir jag upprörd! Vi fick nämligen inga extra bälten till. Men vi fick heller inte stolen ur kartong utan en redan uppackad som de på Mekonomen direkt monterade i vår bil. Nu har vi ju bara bilar med isofix, men ingår bälten ska vi såklart ha dom!
utbildad inom tandvården! Du kanske kan ge mig ett tips, det är sjukt svårt att komma åt att borsta A's två små tänder. Han får mest bara gnaga lite på tandborsten och vägrar öppna munnen om jag håller i den. Borde jag tvinga honom?