Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag fattar ärligt talat inte hur du fixar det! Fast det är klart att man gör det om man inte har något val, men jag beundrar dig också! Jag tyckte att det var skittrist och jobbigt när jag var ensam jämt, alltifrån några dagar till ett par månader i sträck, och tillslut blev jag bara irriterad när han kom hem och förstörde mina rutiner. Dessutom tyckte han att jag var jätteelak som tyckte att han kunde städa och så hemma fast det inte var han som stökat till. Själv levde han ett jäkla fantasiliv långt ifrån verkligheten, så det var nog mest det det föll på.Men jag o min sambo har ju det så. Han är iväg mån morgon till tors kväll. Det fungerar super för det mesta. Men ibland när det varit mycket gnäll blir man riktigt trött.. När jag är o äter hos mina föräldrar- för det är ensamt annars- så kan de ibland hålla igång henne en timme så jag får pausa...
Apropå uppdelning av föräldraledigheten, är det nån här som tänkt dela lika?
Millimeterrättvisa funkar inte för oss, jag har fram till ganska nyligen ammat mycket och ammar fortfarande som mellanmål, kvällar och nätter. För att jag ska orka jobba behöver jag få sova om nätterna och det får jag inte riktigt än
Och som vanligt säger jag !Maxi! De har en söt nästan vinröd klänning i precis som sammet du vill ha. Lite glansig tom. Min syster tycker jag ska ha den. 129:- är ju inget man blir ruinerad på heller
.
Jag har bara blandat t ex banan och päron eller mango och sedan frusit in det i iskuber.En fråga till er som gör egen barnmat. Hyr sjutton får ni till fruktpuréerna utan att ha lite socker i dem?