Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fördelen med att bli snittad - jag kunde inte lyfta alls i början, så mannen fick ta alla blöjbyten i början. Så det har aldrig varit en issue för honom att byta blöjor - ok, vi slåss väl inte om bajsblöjorna precis, men han är lika bra på det som jag.
Eller en alldeles normal pappa...
Kan inte låta bli att tycka att det verkar krävas lite mer för att vara en helt fantastisk mamma än för att vara en helt fantastisk pappa.
Klart att vi pratade i stora drag om hur det skulle bli, men inte på detaljnivå. Vi har alltid hjälpt åt utan gnäll/bråk och tycker lika om det mesta, så det kändes inte som att behovet fanns. Jag hade noll erfarenhet av bebisar då, jag hade ju själv ingen aning om vad som väntade.Men det är väl inte så svårt? Man vet ju att nån kommer behöva vara föräldraledig, att nån kommer behöva ta nätter, om man ser barn som ett gemensamt ansvar eller bara den ena förälderns, och att barnet kommer behöva uppfostras?
Att skaffa barn är ju det största man kan göra tillsammans med någon annan, jag skulle aldrig våga göra det om jag inte visste att vi hade ungefär samma idé om hur man är förälder.
Men gud!! Jag hade blivit totalt oxtokig!!! Det finns ju en anledning till varför de inte ska äta salt. Och socker är också ett jäkla gift som iaf vi tänker undvika så länge det bara går. Dessutom finns det säkert en massa konserveringsmedel och grejer i (köpt) äppelmos som inte heller lämpar sig så väl för små knattar. Förstår att du är arg!!
Sen ang din sambo, så vet jag inte vad jag ska säga faktiskt, med tanke på saker du skrivit tidigare... Ursäkta mig, men han känns väldigt omogen i mina ögon.
Är vi ihop med samme man vår dammsugarslang är också för kort... Spelar han Call of Duty också?
Hos oss är det min man som dammsuger - och jag som spelar dataspel (dock inte medan han dammsuger ) Jag avskyr att dammsuga, så jag är glad att slippa.
Sen finns det ju även stunder då man bara känner , som tex när han hade vart och kollat ut och köpt bilbarnstol och när jag fick 800:- att köpa byxor för i förra veckan.
Ang. bajsblöjor så är det jag som står här hemma och hulkar men jag har alltid varit känslig för dom dofterna. Min man har nog tagit hälften av alla blöjor (oavsett orsak) bara han är hemma och inte på jobbet.