Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bor man i hus så finns det mycket annat att göra, dessutom bor vi på en gård med renoveringsbehov och har hästarna hemma.
Hushållsysslor är inget vi bråkar om (har aldrig gjort) och jag kan förstå om man bor i lägenhet att det blir mer påtagligt med just hushållssysslor för det finns ju inget annat att göra som att t.ex. klippa gräs, slå stolp, kolla hagen, rensa rabatter m.m.. Så husshållssysslor är en liten del i helheten för oss
Nej, du och jag håller inte med varandra och det behöver man ju inte göra här på Buke
Att hushållssysslorna skulle vara en stor del i helheten kommer jag aldrig tycka för för oss är det inte en stor del i helheten. Vi lägger ner så himla mycket mer tid på annat även om vi nu inte klipper gräset varje dag på vintern
Lägger man tid på annat så är det det som är en större del av vår helhet än de 30 minuterna jag står vid spisen eller 5-10 minuterna någon av oss startar en tvättmaskin och hänger tvätt. Visst har det en betydelse för det är saker som görs men det är inte en stor del i helheten.