Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker det känns som att jag "sviker" Iggy, om han blir jätteledsen så är inte mamma eller pappa där och kan trösta. Och skulle han bli så ledsen är vi som sagt 10 mil bort så vi är ju inte hemma på 10 min direkt. Hur hade ni gjort? Inte så kul att åka på konserten och så kommer man dit och vill bara hem igen, då kan det lika gärna kvitta...
Haha, jag är nästn tvärt om. Har funderat på att "montera om" bilstolen eftersom jag inte litar på någon annan när det gäller såna saker.
Kl
Vi var på föräldragrupp igår och då var temat parrelationer. Alla fick berätta hur förväntningarna var på varandra innan barnet kom och hur blev efteråt. Vi kände oss som värsta praktfamiljen som fortfarande har det hur bra som helst, dvs aldrig bråkar, hjälps åt med allt, är alltid överens och att mina förväntningar på pappan har överträffats osv. Det i kombination med mycket snäll bebis som aldrig gett oss nån sömnbrist. Verkar inte vara helt vanligt. Är så oändligt tacksam över detta!!