Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon äter fortfarande nästan aldrig en hel dl ersättning åt gången så jag får ju mata mkt oftare än många andra i tråden... Det gör iofs inget men hade varit skönt o veta
Tjuvställer en fråga i "fel" tråd igen som spinn på Emelies funderingar - äter min unge abnormt mycket, eller?! En dl för honom är ett piss i havet, rekordet är 200 ml på en matning (bara flaska den gången) men oftast äter han från 120 ml och uppåt. Och det är ibland efter han ammat Vi mätte till närmare 1100 ml/dygn när vi förde matdagbok förra veckan. (Han blev 4 veckor i fredags) Vad klämmer era barn nu/när de var i hans ålder?
kl
Har någon denna? Eftersom vi bor i lägenhet så vore det trevligt att spara lite plats.
Nej inte vet jag :S Vet inte om du läst min förlossningberättelse, men jag upplevde min förlossning som ganska traumatiskt och tog över 30 timmar. Det slutade med att de fick hålla fast mig med våld och dra ut honom först med sugklocka och sedan bända loss hans axel som satt fast. De var ca 10 personer sammanlagt varav de flesta höll fast mig och jag hade fullständig panik. När min pojke väl var ute så sprang de bara iväg med honom och jag fick inte veta något på en halv evighet, som säkert bara var ett par minuter..
Menar inte att låta gnällig eller på något vis tycka synd om mig själv eller att någon annan gör det. Ville nog mest skriva av mig..
Ehh, det står att man ska börja borsta med lite tandkräm så fort de kommer upp... Men jag har ingen lust att peta in någon tandkräm i hennes mun när hon inte ens börjat med mat... Hur har ni andra gjort? Räcker det inte om man bara borstar utan för tränings skull?
Undrar hur länge de är gnälliga över tanden...
Så det kanske är så att ju längre tid den tar ju mer etsar den sej fast..