Sv: Vårmammor 2010 del 5
Själv fick jag tjata flera gånger om att få min journal. Och jag hade ju en riktigt tuff förlossning...
Sambon har väl hämtat sig bra efter vår förlossning, men hävdar fortfarande att ett barn är ganska lagom
Han som alltid har sagt att det är viktigt med syskon.. Och om det blir syskon så är vi överens om planerat snitt iaf 
Vi fick också med oss journalen hem direkt, behövde inte ens fråga, men det kanske är som du säger, att man får det om man haft en traumatisk förlossning.
På tal om jobbiga förlossningar, hur har era sambos hämtat er såhär ett tag efteråt? Min sambo tog ju vår förlossning jättehårt och var helt livrädd för att han skulle förlora både mig och temlan. Han säger fortfarande att det räcker med bara ett barn för honom, för han orkar inte med en sån förlossning igen, medan jag, som hade en skitjobbig graviditet och förlossning redan nu planerar att börja producera ett syskon om ett år. Fast då med ett planerat snitt...
Själv fick jag tjata flera gånger om att få min journal. Och jag hade ju en riktigt tuff förlossning...
Sambon har väl hämtat sig bra efter vår förlossning, men hävdar fortfarande att ett barn är ganska lagom