Sv: Vårmammor 2010 del 4
*kl*
Har äntligen börjat få in lite mera rutiner. Stiger upp vid 7-8 tiden och när vi ammat så är han vaken och pratglad, är vaken ca en timme och sen somnar han så jag kan äta. Snällt!
sover ca en timme sen är det mat och gos dags. Försöker gå ut en runda och han sover i vagnen en stund.
På kvällen har han en period med allmänt kink och skrik, varar kanske en hakvtimme. Annars sitter jag mest och ammar hela kvällen
Knodden är vrålhungrig från ca kl 18 och äter som en häst. somnar vid bröstet, vaknar när han ska rapas eller jag försöker flytta honom. Då ska han fortsätta äta och sen somnar han igen...osv
När han somnat på riktigt så sover han som en sten. Vill gärna att han ska vakna och äta innan jag somnar, men igår så vaknade han inte ens när jag bytte blöja. Har aldrig hänt innan. Och där satt jag med två spända ballonger
Sen sovs det tills tre tiden och äts igen vid 5-6
När han sover på dagarna vill jag gärna vila med, men det är svårt. Har så mkt annat som jag vill passa på att ha gjort. Tänker att ska bara göra detta först så ska jag vila sen...Men sen kommer inte innan han vaknat.
Hoppas på bättre väder imorgon. Har haft ösregn och blåst i småland idag, och absolut inget värmerekord här inte
Saknar sambon som jobbar som en galning. Folk är sjuka på jobbet samtidigt som han kommer få en annan tjänst och högsäsongen närmar sig. Jag som såg fram emot att han skulle ha semester för första gången sen vi träffades.
Har vi tur är han ledig på onsdag...
Han vill vara mera hemma såklart och det var planerat så tills hans chef sa upp sig.
Jag har med "jobbat" idag
Var inom och skulle prata lite och ta en glass, hela stället fullt av turister som skulle äta och handla. Och bara två extrapersonal som jobbade, Alexander sov och fick sitta i bilstolen medan jag tog kassan tills chefen kom och kunde hjälpa dem. Har inte jobbat alls sedan november så det var kul faktiskt!