Vårmammor 2010 del 4

Sv: Vårmammor 2010 del 4

Grattis till din son!

Man inser hur mycket tid man hade framför datorn förut som liksom inte finns nu :D

Gud vad jag är dålig på att uppdatera mig här inne, har nog med att läsa vad alla ni skriver ;)
härom dagen var vi iaf hos sambons kusin och fotades med magen i vädret, bilder kommer!
Igår var vi och shoppade lite till Liten; två kuddar blev det, en till vagn och en till sängen. Skulle även köpa spjälskydd, men hittade inget som föll mig i smaken :D passade även på att hämta ut libero-boxen eller vad den nu är ifrån, hos babyproffsen.
Annars händer det inte så mycket just nu. Väntar på badrummet som nu iaf är kaklat!! En vecka kvar tills de sagt att det ska vara färdigt, får väl se om de håller tidsramen, jag vill ju flytta tillbaka och börja boa inför bebisen nu ju!

Ha en härlig söndag :) Och förresten, grattis cattan till pojken, känns underbart att höra ifrån dig och du kan tro att vi varit oroliga!

Oh ja. Jag vankat omkring som en gammel padda. Men blir så sjukt trött i benen efter några timmar. Nu är vi ute och går en sväng i solen med en isglass i handen! De är jätteskönt. Men det börjar bli dags att gå in i bunkern igen nu, de undrar nog vad vi är.

Ush, sista veckan lät jag så fräsig per telefon att en väninna eller två började ringa min man och fråga istället... skäms lite:crazy:

kn:

Tack för grattis!

Han ligger faktiskt helt osannolikt nog på golvet och stirrar på tvättlinor just nu, verkar väldigt intressant. Och lugnt för mig :D

btw ena bröstet är vidrigt att amma ifrån, det andra helt ok.

30875775.jpg

Mars
8/3 - Svartfot - första barnet- födde 1/3 en flicka
9/3 - Arabis födde 8/3 - en pojke
11/3 - Doris födde 9/3 - en pojke
31/3 - Mikan födde 12/4- en pojke
31/3 - Cattan - första barnet -födde 17/4 - en pojke

April -10
6/4 - yodi tredje barnet
10/4 - Oregano - födde 5/4 första barnet en pojke
14/4 - Zody - första barnet - födde 26/4 en flicka
15/4 - Juzzzen-Första barnet - födde 13/4 en Flicka
17/4 - AKB- första barnet. En pojke
18/4 - uva. Första barnet, föddes 15/1
20/4 - Lottch - första barnet - födde 21/4 en flicka
23/4 - _saga_ - första barnet - födde 13/4 en flicka
25/4 - tintilar - första barnet.
28/4 - zask - första barnet - födde 23/4 en pojke

Maj - 10
2/5 - Viv - första barnet - födde 28/4 en pojke
6/5 - Michellan95 - första barnet
12/5 - Ia* - andra barnet
12/5 - Cyllene - första barnet,
15/5- Emmah.S, första barnet, pojke,
16/5 - Minisan, första barnet
16/5 - Amica, första barnet
22/5 - Armani__ - första barnet
24/5- Magzzan, första barnet, pojke

8 st pojkar
5 st flickor

Oh ja. Jag vankat omkring som en gammel padda. Men blir så sjukt trött i benen efter några timmar. Nu är vi ute och går en sväng i solen med en isglass i handen! De är jätteskönt. Men det börjar bli dags att gå in i bunkern igen nu, de undrar nog vad vi är.

Hoppas du får sluta vanka och sniffa bebis snart i stället :bump:

Heja AKB, hoppas bebis är ute nu!

Jag tittar på listan och ser att vi inte är många kvar. Det är snart (nja, nästan iaf) dags för sommar!

Här rullar dagarna på. Jag gör mer nu än vad jag gjort på hela våren men ibland gör jag för mkt och då får jag lida. Kratta är inte så smart men ack så skoj när man suttit och tomglott rakt fram i tre månader. :D

Jag har läkartid imorgon igen men kommer inte tjata om ngn hinnsvepning. Den här veckan är fullbokad. :angel:

Hehe du ska se att det sätter i gång i morgon bara för att du inte har tid ;) Nej nu var jag elak, du får ta ett allvarligt snack med din inneboende att stanna i magen till nästa helg. Jag skulle vilja ha en timer på min mage så att man vet att nu har jag 5 minuter och 37 sekunder kvar tills det sätter igång. Synd att det inte fungerar så :angel:

*kl*

Är sugen på allt som går att vara sugen på. McDonalds visade sin reklam med hamburgaren kyckling, bacon och lök, COB?! Och jag blev vansínnigt sugen på det. Läste om en tjej som hade grillat fetaost, oliver, tomat och rödlök i folie - blev naturligtvis jätte sugen på det också. Chicken Nuggets hade varit väldigt gott, har det liggande i frysen men jag orkar inte fritera för det är friterade jag vill ha. Har klämt i mig en halvburk med oliver och vitlök, fortfarande sugen på något men vet inte vad. Har en massa onyttigheter här hemma men jag vill inte äta något av det :crazy:

Min man jobbar till kl. 22 så jag har inget sällskap som jag kan fördriva tiden med heller.

*kl*
Har fått låna en bärsjal idag. Var väldigt skeptiskt per telefon men när jag fick se den så ändrade jag uppfattning. Är en ringsjal och väldigt enkel att använda och klumpen tycker att det är mysigt att åka runt i den. Jag har lyckats packa lite kläder inför tysklandsresan i morgon under tiden och jag kan skriva på datorn med bägge händerna :bump:

Usch, låter inge kul. Jag är inge sugen på någonting istället så du kan få skicka hit lite sug ;)

Jag sänder över lite sug genom cyberrymden, hoppas det kommer fram. Tycker det är ganska drygt att vara sugen på saker men inget passar eller så är det svårt att få tag på.

*kl*
Just nu sitter jag (eg ligger jag i soffan men kan inte skriva på datorn liggande) och tittar på humorgalan och hoppas på att vildbatting vill komma ut nu i veckan. Just idag har jag haft en väldigt stor längtan efter att få ut henne och det är säkert bara för att det börjar närma sig den beräknade dagen. Hoppas på att jag inte går förbi bf med så mycket.

Hoppas AKB har fått ut sin bebis nu :)

Vill oxå ha ut min tös nu. Men har inga känningar alls. Har tänkt tanken att jag faktiskt kan gå över oxå ett par gånger nu... Sonen är ju född som på onsdag, men då hade jag känningar ett tag innan. Mamma berättade häromdagen att jag kom ungefär på utsatt tid men till syrran gick hon över så pass att hon hade fått tid för igångsättning :( Det har jag INTE tid med!!

Liknande trådar

Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
469
Senast: Rosett
·
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
22 192
Senast: Rie
·
Kultur I morgon smäller det! Här är startordningen i finalen. 1. 🇦🇹 Austria | Teya & Salena - Who The Hell Is Edgar? 2. 🇵🇹 Portugal | Mimicat...
18 19 20
Svar
388
· Visningar
20 994
Senast: Mineur
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 638
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?