Sv: Vårmammor 2010 del 4
Kl
Nu var det riktigt länge sen jag skrev här känns det som. Har ständigt dåligt samvete för att jag aldrig hinner kommentera er endras inlägg, men det är verkligen fullt upp! Men stort grattis till Zody m.fl som äntligen fått sin gosbebis nu!!
Och Svartfot, din unge var den sötaste jag nånsin sett tror jag!
Just nu sitter jag utanför Barnens Hus och väntar på att de ska öppna. Ska köpa en egen bröstpump, för nu måste jag lämna tillbaka BB:s pump. Bröstvårtorna har i princip läkt, men jag klarar inte av att känna mig tvingad till att amma. Testade för några dagar sedan och det gick bra första gångerna, sen började det göra grymt ont igen... Amningsnappen totalvägrar Vilgot att suga på, så det är inget alternativ tyvärr. Vet inte vad som är fel, om jag satt på den fel eller om mjölken kommer långsammare eller vad det är. Synd, för med nappen gör det inte ont.
Förövrigt har jag hunnit städa hela huset och varit på Ikea (andra sidan stan mot vart jag är nu) och köpt fler tvättlappar. Jag har blivit ruskigt effektiv!
Fördelen med att pumpa är ju iaf att pappa kan ta hand om Lilleman och jag kan göra andra saker. Det är riktigt skönt att stressa iväg till Ikea liksom!
Kl 13 får Vilgot besök av gammelfarfar så det går iett verkligen.
Nu öppnar B H så nu ska jag kila in och sen åka hem till mina älsklingskillar!