Vårmammor 2010 del 4

Sv: Vårmammor 2010 del 4

Vi fick inte åka hem för att jag mådde så dåligt, men om både du och iggy mår bra så förstår jag inte varför ni måste stanna? Vi hade också familjerum i två dagar, sen så skulle min sambo få åka hem, men då bröt jag ihop totalt av tanken på att vara ensam :o så då fick han stanna en natt till.

För oss har det bara varit skönt att då komma hem. Det har fungerat bra med Selma, jag slappnar av mycket mer och sover bättre. Men jag har verkligen haft svinont och min sambo har fått göra i stort sett allt, bebis, hushåll, hundar, tagit hand om mig samtidigt som han har varit tvungen att jobba. Fast det här var ju inte planerat, så min sambo hade inte tänkt ta sina pappadagar nu, ni har säkert hunnit tänka ut en bättre lösning. :) hoppas att ni båda mår så bra att ni får komma hem tidigare!

Jag tyckte bara det var skönt att komma hem. Höll att bli galen på sjukhuset. Grät hela tiden och det kröp i kroppen. Väl hemma blev jag lugn.

Fick med mig nummer till BB som jag kunde ringa hela natten om jag behövde. Sen fick jag ju ett besök bokat dagen efter för att kolla honom och mig.

Jag kände mig trygg med det.

Hej alla. Tack för all pepp!!!
Nu ligger jag på patienthotellet och väntar på att komma tillbaks
till förlossningen. Ska dit vid fyra, då har det gått 6 timmar sen första
behandlingen. Har hemska förvärkar eller om det är lättare vanliga värkar.
Innan de förde upp gelén som ska öppna tappen kände de efter.
Då va tappen utplånad och öppnad så hon fick in ett finger.
Men det är inte helt omöjligt att jag får en omgång till för att de ska komma åt att spräcka hinnorna.
Har dessutom legat 1 timme i ctg innan behandlingen och 2 timmar när de fört upp gelén. Andra omgången så gick bebbens hjärtljud ner till 80. Det va lite läskigt. Men gick upp rätt fort igen.
Förhoppningsvis har jag bebbe ute ikväll:bump:

*kl*
Ett litet livstecken från oss igen, vi börjar landa här hemma nu. :laugh: Kom hem torsdag eftermiddag och allt flyter på kanonbra, är trött och har lite sömn att ta igen dock. En mer detaljerad uppdatering kommer så småning om, men jag bjuder på två bilder på vår Stella i alla fall. :love:

CIMG0676.jpg

CIMG0780.jpg

Grattis!
Kul att höra något ifrån dig!

Här står det fortfarande still, ska packa ihop datorn nu och knata ner till förlossningen igen och se om det hänt något.

Men oj, har vi fler Stella här inne? Får vi en flicka så ska hon också heta Stella, eller Stellah :D Fast igår så sa sambon att han tyckte att Estelle också var himla fint, så kanske vi hinner ändra oss!

Hur som helst så är er Stella så himla söt!!

Grattis till en fin tjej!!

*kl*
Nu har jag gjort allt jag ska göra så nu får min lilla gärna titta ut. Idag har vi haft kalas för sambon och jag har bakat och bakat hela dagen. Och sambon har städat så nu är allt rent och fint. Hennes säng är bäddad, vagnen hämtad, skötbordet fixat. Allt är klart. Plus att jag inte vill missa fölningen så nu får min dotter en vräkning med omedelbar verkan. Jaja, blir hon så enveten som jag tror så pekar hon finger åt den vräkningen just nu...

Hejja hejja! Lycka till!* peppdansar*:bump::banana:

Verkar som det e vanligt med gelen? Jag fick piller som satte igång mina värkar..Men det e kanske olika pga orsaken..fast jag hade ju pga vattenavgång..o du hade ju lite vatten kvar..hmm..skumt..olik på olika ställen kanske?

Vilken fin litten snutta:love:

Tyckte hon var väldigt lik vår Nelly på sista bilden faktiskt:)

Liknande trådar

Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
469
Senast: Rosett
·
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
22 192
Senast: Rie
·
Kultur I morgon smäller det! Här är startordningen i finalen. 1. 🇦🇹 Austria | Teya & Salena - Who The Hell Is Edgar? 2. 🇵🇹 Portugal | Mimicat...
18 19 20
Svar
388
· Visningar
20 994
Senast: Mineur
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 638
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård