Sv: Vårmammor 2010 del 4
Ja, hoppas verkligen att hon ligger och myser med bebis vid det här laget!!
Detta skulle egentligen blivit min sista arbetsvecka ju och idag är jag ledig i vilket fall. Men ärligt, jag mår ju så himla bra, vad ska jag sitta och uggla här för? Dessutom bara i husvagnen eller i mina föräldrars hus, nej tack!
Har bestämt mig för att jobba en del nästa vecka också, men sedan är det väl dags att ta det lugnt och "vila upp sig" som de säger att man behöver, inför förlossningen =)
Var förresten hos Bm i morse. Mitt järnvärde har ÄNTLIGEN gått upp och ligger nu på 109 istället för 102, inte bra ändå kanske, men bättre!
SF-mått på 36 (låg på 32 för två veckor sedan....!)
Hjärtljud på mellan 135 och 140
Gick även igen lite vad jag tycker om graviditeten och hur jag känner inför förlossningen, lite med bedövning, rädslor etc.
Känner mig lite tråkig
, känner inget speciellt inför förlossningen, litar på personalen ganska väl och är dåligt insatt vad gäller bedövning. Det enda jag hade att komma med var att jag helst inte vill ha ryggmärgsbedövning och att jag gärna vill ha lavemang
Ni som är kvar, vad har ni skrivit i förlossningsbrevet? Ja även ni som redan fött såklart, vad skrev ni och hur väl följdes det?