Sv: Vårmammor 2010 del 4
Min minsta är faktiskt lite lik din kompis lilla.. Men jag har ju som sagt en brorsa att hinna med också..
Men jag kan ju skvallra om att jag också jobbar ett par timmar om dagen, även vi har eget företag, så det är bara att bita i.
Sen har jag väl ridit några gånger, + att jag motionerar unghästen varannan dag. Så jag skall väl eg inte klaga..
Men, det märks att jag har mycket att fylla dagarna med för jag hinner ju inte sitta här och läsa allt ni skrivit, men jag försöker så fort jag kan. Ni babblar ju dock på som värsta rapparna
Det låter som om ni har fullt upp Oregano och Doris. Sen jämför jag med en kompis som fick för en månad sen, hennes bara sover och äter. Hon har det hur lugnt som helst. Hon tränar sin 5månaders hund, hon rider osv. Bebis sover hela nätter, är glad när hon är vaken, äter det hon ska sen sover hon långa perioder.
Kan man beställa en sån tror ni? På vilken lapp kryssar man i det? Jag kommer ju behöva jobba vissa tider redan direkt efter förlossningen då jag har eget företag som måste hållas igång med vissa telefontider osv, så det kommer ligga mkt ansvar på sambon!
Min minsta är faktiskt lite lik din kompis lilla.. Men jag har ju som sagt en brorsa att hinna med också..
Men jag kan ju skvallra om att jag också jobbar ett par timmar om dagen, även vi har eget företag, så det är bara att bita i.
Sen har jag väl ridit några gånger, + att jag motionerar unghästen varannan dag. Så jag skall väl eg inte klaga..
Men, det märks att jag har mycket att fylla dagarna med för jag hinner ju inte sitta här och läsa allt ni skrivit, men jag försöker så fort jag kan. Ni babblar ju dock på som värsta rapparna