Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*kl*
Jahapp, BF idag då. Ingen bebis än, och jag har på känn att det inte blir någon heller. Jag känner mig helt ärligt lurad, snopen och rejält besviken även om jag VET att det bara är just beräknat datum... Nu försöker jag förlika mig med tanken på att gå över tiden, och kanske få en majbebis istället. Dagen har ju i princip bara börjat, så mycket kan ju visserligen hända men jag är ändå tveksam.
Hur mår ni andra idag?
Ja eg e det, det. Önskar bara att jag förstått det tidigare. Jag har ju försökt att läsa på om tekniken men överallt står det mage mot mage.
Dagen avslutades igår med sura miner. Maken fick ett par spydiga kommentarer om att vi överdrev problematiken kring bebis. Vi lyckades näml avstyra ett oväntat besök för att vi inte orkade. Maken satt o jobbade då han hade fått följa med till amningscentrum på morgonen. O jag satt i en nerspydd pyjamas o försökte amma. Han ringde dem av andra orsaker o då var de bara ett par minuter bort.
Varför uppstår det ofta relationsproblem med nära anhöriga efter förlossning? Funderar på om den frågeställningen förtjänar en egen tråd. För detta börjar tära på oss nu.
Hur mår ni andra idag?
Haha, jag försöker tänka så - av alla 280 dagar jag redan gått är ju dessa som väntar bara en piss i havet. Men jag vill ha ont nu, och få snusa bebbe.
Hur mår ni andra idag?
zask; Det som kommer bli jobbigt nu är nog att se alla er andra pluppa medans jag sitter här och bara blir tjockare och tjockare.
Cosmon är fin, kikade på en sån i helgen när vi var in på BP. Till och med sambon gillade den, och han är anti allt utan 4 fasta hjul.