Sv: Vårmammor 2010 del 2
*kl*
Äntligen är det verkligen vår i luften! Här skiner solen och plusgraderna kommer nog alldeles snart, igår hade vi närmare 6.
Snart kommer ju dessutom vårbebis nummer 2, så jag tror doris önskan om lite vår i alla fall slog in.
Hoppas allt går kanon doris!
Det där med att vakna på nätterna när man ska vända sig känner jag igen, just nu känner jag mig verkligen som en valross.
Tack och lov så kan jag somna om rätt snabbt, men det är inte det minsta kul... Det är inte bara nattetid jag känner mig som en valross nu heller, tycker jag blivit enorm bara över en natt. Nu är det jobbigt med skorna, jag ber sambon plocka upp saker från golvet för att magen bara tar i. Jag börjar tröttna, kan det inte bli 25 mars nuuuuu så att Räkan kan komma ut utan att vara prematur?! (det bästa är väl dock om hen stannar till BF, jag får väl bita ihop och acceptera hela valross-grejen
)
Juzzzen; Sen igår har jag också haft sammandragningar, eller ja - betydligt fler än vad jag haft innan. Dessutom känns en del av dem nu, får som mensvärk som byggs upp under vissa. Jag anar att det är förvärkar, är väl "dags" för det nu? 36 dagar kvar bara till BF, så himla underbart!
Egentligen borde nog jag också se till att börja packa väskan, men den senaste tiden så har min panik över att fixa allt bara försvunnit. Jag har blivit kolugn och tänker att "'äsch, det där hinner jag sen". Dock SKA väskan vara klar till nästa helg, och allt annat här hemma med.
Föresten, vet ni vad som står här hemma i vardagsrummet nu?
Både jag och sambon bara längtar tills vi får ta ut den med innehåll i för första gången.