Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad skoj att du tyckte glykosblandningen va god. De kanske har olika på olika ställen. Jag fick det utblandat i ljummet kranvatten. Och så fick jag sitta ensam i ett übertråkigt vilorum. Hade varit skitskoj om de samlat ihop en liten grupp här med. Men nu när jag gjorde testet sist så hade jag med datorn, så det gick och fördriva tiden någelunda bra.
Fick du bra resultat då?
Det där la jag märke till ganska tidigt och kort därefter läste jag i någon bok att det är bröstkorgen som vidgas. Men som vanligt står det ingenstans om det går tillbaka eller inte... Har ingen aning, men jag kan på inga villkors vis få ihop en 70-bh längre.Att brösten skulle växa hade jag räknat med, men inte att omfånget skulle öka så pass mycket.
*KL*
Amningsbehå!
Vad har ni för några?
Jag känner ångest, har normalt 70F i BH, har nu fått gå upp till 75F. Jag misstänker att dom kommer växa mer i kupa när mjölken kommer.
HM mfl är altså uteslutna så det värsta som finns för mig är en BH som sitter illa, känner mig naken.
Nu hittade jag en från Freya. Någon som har och kan säga hur dom är i storlek?
Ska sen när bebben är ute gå till en riktig underklädesaffär och få hjälp med att hitta en riktigt bra bh, då vet jag ju med vilken storlek som jag slutligen hamnar på.