Sv: Vårmammor 2010 del 2
*kl*
Imorgon är det bara 4 veckor tills bf för min del....
Tiden har gått fort!
Fick en födeleseplan att fylla i tills nästa bm besök, och denna låg jag och funderade över när jag inte kunde sova i natt. (vaknade vid tre som vanligt)
Sen kunde jag absolut inte sova!
Min största oro är att inte hinna till BB överhuvudtaget. Har ca 50 minutersväg vilket jag än väljer (bor mitt emellan två st)
Vi har dock bestämt oss för halmstad. När jag fick min son så fanns BB 15 bort, men det är nedlagt nu. Min första förlossning gick snabbt, så självklart är jag orolig att denna går ännu snabbare....
Sambon jobbar dessutom 4 mil åt andra hållet, så hoppas att det sätter igång när han är hemma
Funderar över eda, men är samtidigt väldigt rädd att bli stucken i ryggen
Har ont i ländrygg sedan innan och ökad smärtkänslighet pga fibromyalgi, trafikolyckan i november försämrade ryggen drastiskt till råga på allt. Men just därför så överväger jag eda.....kan man inte få det utan stick!!
Eller så blir det att suga lustgas när de sticker.
Vägarna är fina, förutom grusvägarna som på eftermiddagarna är som lervällning och spåriga, på kvällen fryser spåren så vi har autopilot på vissa sträckor! Slipper förhoppningsvis ishalka och snöstorm när det är dags.
Mina föräldrar bor i närheten och det är dit jag ringer om vi måste åka in på natten, nu säger hon häromdagen att hon ska åka till sin syster i skåne i mitten av mars och stannar kanske en vecka
Visst pappa är hemma och kan passa sonen, men han lägger sig vid 8 och sen vaknar han inte ens om huset skulle rasa.... Ska kolla med en grannne om hon kan vara standby!