Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack och lov kan vi åka bakvägen över Dingtuna, men det blir sån omväg för otäcka raggares skull. Men jag lider verkligen med de som bor längs cruisingsträckan. En gång såg jag min stackars kusin åka mitt i kortegen för att kunna ta sig hem. Hon bodde i Östra hamnen och där finns det ju inga bakvägar. När vi bodde på Lillåudden fixade de faktiskt en bakväg till oss och det var snällt!
Jag har lite panik här.. Alltså vi hade tänkt ta hösillage (stavning?) på vårt arrende, inga problem så långt.. Men detta jäkla väder alltså.. Killen som vi har kontakt med behöver ett par dagar på sig innan han kan ta vårt från det att jag säger att jag vill ta det, sa till i måndags så han skulle kunna börja som idag, onsdag. Vädret är jättefint idag och ska vara imorgon också, men sen ska det slå om natten till fredag, vara okej på fredag, dåligt lördag och osäkert på söndag.
Hur mycket vågar man chansa? Och hur ska man egentligen göra? Jag kan ju snart inte vänta mycket längre.....