Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Svartfot: haha! Jag kör rätt och slätt p "rör du så dör du" istället. Känns mer rakt på sak.
Hon använder inte skeden så mycket, utom att röra runt maten och banka med, haha, men maten kommer in i munnen iaf. och det är superkul att gegga själv!
kl
Jag är nästan lite stolt över mig själv.
Insåg att det inte går att ha ett barn som somnar kl 14-15 på e m när hon ska börja dagis. Så jag har aktivt arbetet för att tidigarelägga hennes sovpaus. O idag somnade hon 11.30. Samma tid som de har sovpaus på dagis.
Är det baddräkt eller badblöja som gäller?
Ändra inte datum för min skull iallafall om inte alla kan då. Jag har ju semester i 5 veckor, så vi kanske kan ordna nån mer träff senare?
Men nu sitter jag ju och är nyfiken på vad det är för utbildningar! Om du redan skrivit det skyller jag på att jag missat det i min racergenomläsning
Jag kan tyvärr inte råda dig, för det där är rena grekiskan för mig! Är så imponerad av alla som pluggar annat än teknik. Men vilket guldläge för dig att kunna välja och vraka så! Hade du sökt flera utbildningar också som du inte fått svar på än? Men så kul!! Välj det som känns bäst.
Jag funderar seriöst på att ta tjänstledigt ett år efter min föräldraledighet och läsa lite konstruktion och CAD. Ska undersöka möjligheterna under hösten och vintern.
Jag funderar seriöst på att ta tjänstledigt ett år efter min föräldraledighet och läsa lite konstruktion och CAD. Ska undersöka möjligheterna under hösten och vintern.