Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror att det är en jättebra idé att plugga när man har små barn, det är ju lite mer flexibelt än ett jobb (och små barn kostar mindre än stora barn ). Och med tanke på dina önskemål om inriktning på jobb låter det också som en bra grej att göra!
Sorry! Men har du varit på Powermeet och sett cruisingen? De fina bilarna åker ju inte den och det har faktiskt mest varit grisar som åkt runt. Vill minnas att det från förra året skulle införas regler för vilka bilar som fick delta, så det kanske är lite bättre. Det är iaf mycket fylla och högljudda och stökiga människor som deltar. Och så många nakna stjärtar som man ser under den helgen har jag typ aldrig sett i mitt liv annars. Sånt kan jag vara utan.
*kl*
Viv va det va som kunde tänka sig att träffa lilla mig och M i GeKås?
Någon mer av er där nere som vill ses en snabbis? Vi kommer ner den 8e och åker hem den
10e juli. Vi kommer att bo på deras camping.
Fast jag såg inte mig själv som tjock men om någon sa tjockis (som hela juldagen med M's släkt) så trodde jag på dem också att jag var tjock. Vågen talade däremot om för mig +14-15kg innan förlossningen och ingen viktuppgång alls från v.10-25!
Kan man inte säga något snällt så kan man hålla käft, faktiskt. Brukar tänka på det när man läser i trådar och i bloggar, shit vad elaka människor är mot varandra.