Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha oj vilken annorlunda typ utav märklarannons! Fattades bara att det skulle ligga en död blodig människa i badkaret
Verkar vara väldigt vanligt med vad kallas det "Home Styling"?! i Sthlm i samband med försäljning??!! Här uppe existerar det typ inte alls. Skulle dock vars skoj att få huset stylat men med risk att man skulle vilja bo kvar
jag saknar de där fästinghalsbanden som fanns fram tills förra året. De var verkligen skitbra för våra missar. De är ju ute katter nu och den ena hade miljoner fästigar varje dag, tills vi satte på honom ett halsband. Då hade han inga alls. Med dem runt halsen på katterna hade jag inte varit orolig för Sammy. Han är ju inte så att han klänger å så på missarna, eftersom de är ute katter. Frontline vågar jag dock inte ha på dem.
Tack Mikan, nu gjorde du mig ännu mer sugen på att verkligen fixa det!Oregano,Aneka. säger bara en sak, ni är inte kloka
Fast vi är runt och tittar mkt på hus just nu och då måste jag nog säga att det är vanligt med home styling... Inte tematiska dock, men det är flera mäklare som har påtalat vilka som stylat osv. Men i det stora hela är det kanske inte så vanligt. Jag kan ju inte tala för all försäljning i Sthlm...
Mikan+oregano: ska ni tjuvkika vad det är för nått?