Sv: Vårmammor 2010 del 14
kl
hjälp vad ni skriver, jag läser men hinner nästan aldrig skriva något för M vill inte leka själv om inte jag sitter på golvet vid henne just nu
sen har hennes sovtider gått lite upp och ner senate tiden så man har inte riktigt kunnat räkna med lugna stunder som tidigare...
Jag sitter och väntar på att tiden ska gå så att sambon kommer hem och har med sig mamma och syster men nu ringde mammas man för mamma hade tydligen tappat mobilen på båtbussen och på mobilen har hon sina tågbiljetter hit... suck! så nu hoppas vi att hon hinner få mobilen innan tåget går så dom hinner med utan problem...
Sen imorgon så ska vi börja dagen med ett besök på äventyrsbadet sedan vidare för att käka lunch och då kommer min andra syster och möter upp och sen vidare till lek o buslandet innan andra syster måste åka tillbaka till Hedemora, sen åker mamma och syster hem på fredagmorgon igen en kortvisit.
ska bli både kul och jobbigt... det är ju klart kul o träffa dem igen efter snart 3månader men mamma kan ju vara lite "påfrestande"
när jag pratade med henne häromdagen så var det första hon undrade om hon kunde få hålla M eller om hon fortfarande var "fånig" hon vill inte riktigt inse att M knappt känner henne
jag var bara tvungen att ventilera lite, hoppas ni andra har en trevlig långhelg.
Vi ska få se nya lägenheten på söndag, ska bli spännande