Vårmammor 2010 del 12! <3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vårmammor 2010 del 12! <3

Mina föräldrar öppnade bägge... :p haha, jag känner mig oskyldig till allt. Om du pmar din adress så kan jag skicka dem så fort som möjligt, är så less på platsen de tar. :)

Då får ni varsitt paket. ;)

Jag vill inte ha någon ersättning för dem, jag var nära att kasta dem idag tills jag kom på att någon här kanske ville ha dom. PMa adress bara så skickar jag ett till dig. :)

Jag Skickar ett PM!

Siri tackar och bockar för ett paket blöjor, vill du ha en peng så sätter jag in!!!

Det är jag med magen ;)
Vilken vecka är du i nu? Jag inbillar mig att det redan syns på mig, trots att det bara är v 6+3. På morgon brukar min mage vara helt platt, men det är den inte längre. :eek: Jag hoppas dock att det ska ta några veckor till innan det börjar synas genom kläder, har ingen lust att berätta för familjen än...

Nu är jag lite sur. För nästan två månader så frågade ena grannen om vi (hon, jag och andra grannen) skulle åka på spa. Vi bestämde tillsammans en dag några veckor fram och jag tog på mig att boka tiden. Några dagar senare sms:ade "andra grannen" och skrev att hon inte kunde det datumet pga födelsedagar men att vi kunde åka själva om vi ville. Redan då undrade vi om det var så att hon inte ville följa med eller om hon bara inte ville vara till besvär. Svårt att veta med henne, hon är väldigt snäll och försynt liksom. Jag pratade med henne och frågade om det var några andra datum som var bättre. Så jag bokade om allt och eftersom det var ont om tider fick vi skjuta på det några veckor.

Den dagen de skulle åka bort pga födelsedagar var de hemma hela dagen, jag ser deras bil från vårt hus.

För ett par dagar sedan var jag ute och gick med henne och då sa jag "på söndag är det spa!" Reaktionen blev så konstig, först var hon helt tyst och sen sa hon "ja, just det!" på ett lite konstigt sätt. Senare på promenaden började hon frågade om jag skulle ta med mig bikini och att hon nog inte hade nån som passade.

På söndag är det dags och nu på morgonen får jag ett sms från henne där hon skriver att hon inte har råd att åka eftersom hon varit hos tandläkaren precis. :grin:

Varför kan man bara inte säga från början att man inte vill följa med? :confused: Speciellt när jag erbjöd mig att boka om för hennes skull. För att hon inte har råd är bara undanflykter, de har det inte dåligt ställt.

Blev inget Halmstad för oss :cry::(:(

Jag mådde illa innan vi körde, men tänkte att det går nog över, ibland kan man må lite så där ju. Men halvägs upp fick jag kräkas i bilen:eek: Tur jag hade en påse med...så vi fick vända hem..Så lessen o besviken...

Tro det kan vara UVI pillerna..men har iofs aldrig mått skit av dem innan..ska ringa sjukvårdsupplysningen..blir lite skum när jag fått UVI så jag kissar blod på bara en halv dag, ont i hela nedre delen av magen och dessutom kräktes nu, som jag gör väldigt sällan..

Hade det inte varit för att jag precis tagit ett preg test så hade jag varit säker på att det var ett syskon där inne..:eek::cool:

Kanske ska ta ett till...:crazy:

Hoppas ni andra har kul..usch vad lessen jag e..:(

kl

OMG vad det blåser här idag :eek:

Ja, förkylningen är ett faktum. Skitroligt underbart att jaga vild krypbäbis då.. Och vara i allmänhet världens tråkigaste morsa. Lite sur att maken inte kunde vara hemma, fast jag förstår att han har apmycket på jobbet just nu.

Lät riktigt jobbigt, det där :crazy: Och så typiskt att det ska slå till samma dag som ni skulle träffas :(

Kan du inte åka in och kolla upp det? Just in case. Det lät inte roligt alls. :(

Tråkigt att missa en buketräff också, vet att det inte är någon tröst, men jag vet precis hur det känns. :/

Hoppas att du kryar på dig!

trodde jag var 10 plus 1 idag, efter vul 9 plus 1 allt såg bra ut,cystan borta bara EN räka på 25 mm .
Nu blir det busfabriken :)

Här blåser det också som tusan. :eek: Öppnade nyss dörren för att släppa in hundarna och armen höll på att gå av när dörren bara flög iväg.

Ser framför mig hur min unghäst kommer att gå på tårna deluxe idag på uteritten. :crazy:

Lura dit gubben på smmaren så är han fast sen ;) Lottch skulle ju till att inreda två lägenheter berättade hon häromdagen... :)

Vad tror du det e jag planerar ;). Nä rå. Men vi funderar på att hyra ett hus någon stans hela eller en del av sommaren. Tidigare så tänkte vi ge oss ut på en roadtripp söder ut. Men vi har inte smvete att be någon ge kisse sprutor två ggr/dag så vi får ändra våra planer lite.

Hihihi!
Jag tror iaf att det hade varit toppen. Lekkamrat till både dig och ditt gull ;)
Ni får väl ta med lite betongsuggor om han saknar cementen i stan ;)

Mycket riktigt, unghästen gick på tårna och jag fick en snygg avflygning. Det var lättare när man hade ponny helt klart, kortare väg ned till marken. :D men han var jättesnäll annars och det var när vi galopperade ganska länge (han har nog aldrig galopperat så mycket ute förut) och jag hade börjat slappna av för att han var så duktig, suck, dumma mig. Hade han inte hoppat snett och bockat hade jag suttit kvar.

Svartfot: jag ska kolla upp det! Jag vet inte riktigt när lägenheterna kommer att vara klara och vårt andra hus är redan uthyrt för sommaren. :( jag och min pappa ska gå igenom allt i Helgen, så efter det vet jag. :)

"på söndag är det spa!" Reaktionen blev så konstig, först var hon helt tyst och sen sa hon "ja, just det!" på ett lite konstigt sätt. Senare på promenaden började hon frågade om jag skulle ta med mig bikini och att hon nog inte hade nån som passade.

Hon kanske tycker att hon har ful mage? Annars verkar det vara en så konstig kommentar.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag vet att jag har skrivit tidigare men jag blir för ledsen av att läsa om det och jag har inget minne av vad jag har skrivit pga...
Svar
10
· Visningar
1 339
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 118
Senast: Bison
·
Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
469
Senast: Rosett
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 022
· Visningar
33 364

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Bästa ledtillskottet?
  • Intressanta uppfostringsmetoder?
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat