Vårmammor 2010 &Co del 18 <3

Sv: Vårmammor 2010 &Co del 18 <3

Ännu mer tonårsaktigt är det när f*nskapet spricker och man tvingas åka och köpa dagen efter piller. Kan säga att jag dog när sambon kläcker ur sig lite klämkäckt sådär: "Ja det var en olycka i arbetet" till apotekspersonalen :o Jag tog Iggy under armen och avvek omgående.

stämmer in i skrattet :rofl: dagens roligaste, tack! Jag behövde skratta lite, idag är jag PMS-bitchen from Hell :angel: ;)

Vi har ju i stort sett precis flyttat hit från gotland (6månader) så vi har ingen backup någonstans :(
Så på det sättet spelar inte flytt någon större roll, det är bara det med att hitta boende och dagis och så vidare...

majoriteten av alla patienter blundar, jag menar, vad finns det att titta på? ;)

hihi, bra det. Då är jag inte så mysko då. Jag är ju riktigt sådär Bollen-nöjd över mig själv som vågar gå till tandläkaren nu. Förr fick jag ju sövas om jag ens gick dit. :o

Be honom kolla lite jobb här i Linde.. De skall visst bygga nått stadsnät av nått slag.

ah, nä.. det förstår jag.. men det blir ju hattigt för er :( Men jobb behöver man ju ha.

han har faktiskt sökt annat där :) montörsjobb. Men ska tipsa om att det kanske kan dyka upp bredbandsjobb där med :)

ah, nä.. det förstår jag.. men det blir ju hattigt för er :( Men jobb behöver man ju ha.

Jo, det är ju så :)
Grejen med sthlm är ju att det på vissa sätt är bättre då det blir "närmare" gotland :) och att jag har min pappa i Nynäs (men det är lite komplicerat) problemet är ju just boendefrågan, det är ju inte direkt lätt att hitta något och verkligen inte när man minst behöver en trea iom en nu 1½åring och bf i slutet på april. Sen är det ju en kostnadsfråga det med :)

S-holm är överreklamerat ;) hi hi hi
Nädå, det är fint. Men svårt att få boende. Speciellt som inte kostar så mkt :( trist.

majoriteten av alla patienter blundar, jag menar, vad finns det att titta på? ;)
:D Man tittar i den lilla spegeln så man ser precis vad som händer i munnen! :idea: Det gör jag alltid, men inte när jag dragit ut tänder. Det vill jag inte se.

Vid blodprov och andra stick tittar jag bort, all åverkan på kroppen liksom är otäckt, men tänderna hör liksom inte dit. Dom är ju hårda och saknar känsel. :laugh:

Kl
Nu är spjälsäng och skötbord fixat och jag fick möblera om en del för att få plats med det. Jobbigt var det iaf!

Haha, alltså, förlåt, men jag skulle verkligen ALDRIG kunna ha ett par crocs. De går emot allt jag tycker är snyggt. :o :D

Mhm.. nu använder jag dem visserligen inte för att jag tycker att de är snygga ;) sen har jag sällan eller aldrig problem med att ha fula attiraljer på mig, vilket antagligen bottnar i ett odrägligt gott självförtroende!

Sen köper jag nog inte saker som är fula speciellt ofta, crocsen fick jag och de var så sköna att de används flitigt. Flippisar är så osköna att gå i tycker jag.

hihi, bra det. Då är jag inte så mysko då. Jag är ju riktigt sådär Bollen-nöjd över mig själv som vågar gå till tandläkaren nu. Förr fick jag ju sövas om jag ens gick dit. :o

Ja det är bra gjort av dig :) Nej du är inte det minsta mysko, man är så van att de allra flesta blundar att man nästan blir psykad om ngn tittar :o finns ju de som ska ha full koll som följer en hela tiden med blicken, det är lite jobbigt faktiskt.

:D Man tittar i den lilla spegeln så man ser precis vad som händer i munnen! :idea: Det gör jag alltid, men inte när jag dragit ut tänder. Det vill jag inte se.

Vilken spegel? :p ;) vi har faktiskt ingen spegel, det är bara hygienisten som har det hos oss :idea: så det är bra en lampa att titta på.

Bredbandsinstallation är ju ganska brett. Är det typ koppla inomhus eller är det mera markjobb? drifttekniker? support?

Här i Västerås finns quicknet, som är en lokal internetleverantör.
Transcom är telefonsuport för t ex tele2.

Om han är haj på datorer/webhotell så kan han slänga in en ansökan till web hotellet Loopia. Loopia.se/jobb

Mimer heter största bostadsbolaget här ;)

Jag tycker också att de är osköna att gå, de är verkligen flipp-flopp och jag har bara använt såna på en två veckors semester (fanns på hotellet) och kommer aldrig mer använda såna.
Min mamma har crocs som jag har gått i ett par gånger, de skulle man egentligen ha på jobbet eftersom de är så mjuka :idea:

Haha...... Jag har ett eget utryck! :D

Jag kan kontra med att jag vågade lämna blod rov idag utan bedövning. :banana:

Jag förstår att du inte köpte dem som modeattiralj ;) och jag har absolut inte några fördomar mot de som använder dem, min sambo använder sina flitigt. Jag vet inte, det är som mammelucker när jag var liten. Eller skoskydd. ;)

Jag är en sån som går barfota hela tiden på sommaren så ofta jag kan, föredrar helt klart barfota framför flippisar, men de är så enkla att ha i väskan när man åker båt och rör sig. Crocsen tycker jag är så otympliga. Men så får jag lätt för mig saker, fråga min sambo, han måste räkna till tio flera gånger. :D

Antar att ni inte vill flytta alltför långt igen?
Annars så går det väl en färja till Gotland ifrån Oskarshamn?
Tänkte ifall det finns jobb i Oskarshamn med omnejd (Västervik, Kalmar o.dyl)
Så är det ju inte så långt att komma över till ön när ni ska hälsa på :laugh:

Vilken spegel? :p ;) vi har faktiskt ingen spegel, det är bara hygienisten som har det hos oss :idea: så det är bra en lampa att titta på.
Men, har ni ingen spegel?! Vilken tur att jag inte går hos er. Betalar man dyra pengar vill man ju veta vad de gör också! :D

Jag tycker också att de är osköna att gå, de är verkligen flipp-flopp och jag har bara använt såna på en två veckors semester (fanns på hotellet) och kommer aldrig mer använda såna.
Min mamma har crocs som jag har gått i ett par gånger, de skulle man egentligen ha på jobbet eftersom de är så mjuka :idea:

Det är det jag gillar, det är som att gå på fluffiga moln :love: plus att de är lätta. Skulle verkligen ha behövt dem nu när jag målar men.. Mina hälar är uppenbarligen väldigt skruttiga.

Liknande trådar

Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
467
Senast: Rosett
·
Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
74 093
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
22 160
Senast: Rie
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 724
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar