Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Måste du ta av dig skorna när du lämnar på dagis? Stackars dig, vad jobbigt det kommer att bli sen. Det är nog så jobbigt att bara klä av/på en liten unge som höggravid...När jag tar av mig mina skor
Usch ja... Jag måste snart bestämma mig hur jag/vi ska göra. Vi är ju definitivt klara, men det verkar inte som att maken är speciellt sugen på att klippa ledarna. Och det är nog inte jag heller. Då återstår egentligen bara kopparspiral och tillhörande biverkningar i form av ökad blödning och värk...Jag tycker det är lite jobbigt att det börjar närma sig att få tillbaka skiten Skulle gärna operera bort det som behövs bara för att få slippa. Men jag kommer nog aldrig riktigt kunna bestämma mig för att jag är klar med barn.
*kl*
Dagens onödigaste kommentar.. Men jisses vad jag är glad idag. Det där äckliga röda kom. Äntligen!!!
Usch ja... Jag måste snart bestämma mig hur jag/vi ska göra. Vi är ju definitivt klara, men det verkar inte som att maken är speciellt sugen på att klippa ledarna. Och det är nog inte jag heller. Då återstår egentligen bara kopparspiral och tillhörande biverkningar i form av ökad blödning och värk...
Kondom känns lite ... Eehh .... tonårsmässigt. Dessutom har jag verkligen ingen rutin på sånt. Jag får ta ett snack med maken igen.Kondom?