Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Nr 4444! Jag hade ju också ett annat nick förut, men det har jag inte använt sen jag skapade det här. Minns inte ens hur många inlägg jag hade med det. 3000 kanske. Måste kolla, för nu blev jag nyfiken!
Kan man? Jag trodde att de som bytte skaffa en ny användare. O även jag har haft en annan användare innan denna. Svartfot var en anonymitetsanvändare men jag hade glömt bort lösenordet till min ”riktiga” så denna fick hänga kvar.
Precis, du kan byta nick men ha kvar samma användare
Kl
Tjocky är hopplös på så sätt att han ska tvätta en hela tiden. Just nu mina bara ben, kittlas! Kärleksförklaring eller är jag verkligen så smutsig..?
Jag hade ett annat Nick förut, redan på stallet tiden. Men så en dag så kom jag inte ihåg lösenordet och så gick det några månader och jag glömde bort nicket....
Juridik & Ekonomi Bara tanken på en inrutad budget ger mig en instängd känsla, det skulle inte fungera för mig. Jag har haft det otroligt knapert men ändå...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.