Sv: Vårmammor 2010 &Co del 18
Tack! Har en spekulant som kommer på fredag. Och såklart var han först som förbytt i förrgår och sprang ifrån mig i hagen, vilket han ALDRIG under de sex åren jag haft honom har gjort. Och idag var han istadig när jag red... Hoppas han skärper till sig på fredag
(eller hoppas inte...)
Jag kom ju in ganska sent i den här tråden. Kände mig hela tiden mitt emellan trådarna eftersom jag var beräknad till sista maj innan RUL men blev framflyttad på RUL. Var lite avundsjuk på Emelie som fick Ebbo så tidigt, så hon fick vara med i ert gäng
Jag har funderat mycket över Zask! Hade lite pmkontakt med henne pga av gravidmassage men efter att hon försvann härifrån har jag inte hört ngt
Jag minns såklart vår lilla minidate, jag, macken, kaktus och lottch. När Tuva fick testa Selmas bumbo och gillade den
(och jag skäms fortfarande över att jag inte hade tillräckligt med kontanter för bensinpengarna, macken!!! Har aldrig någonsin känt mig så snål förut...)
Jag pratar också om er som vänner. Och uppmuntrar mina IRL-vänner som har häst och ska ha barn att hänga på Bukes föräldraforum. Det är bäst ever! Jag läser knappt andra delar av forumet längre
Sambo och jag brukar faktiskt inte bråka om Buke, eftersom han själv har ett eget (låstas)företag i jymden (onlinespelet Eve) dom har också forum (där han faktiskt har startat en pappatråd
) Han pratar ju dessutom med sina rymdkompisar live OCH har träffat "sitt företag" och festat i Linköping två gånger, hihi!
Imorrn har vi teambuilding på jobbet hela dagen. Jag har tagit cossilana (eller vad den heter) och hoppas på å somna. En kollega hämtar mig 6.50 imorrnbitti, gääääääsp!