Vårmammor 2010 &Co del 18 <3

Sv: Vårmammor 2010 &Co del 18 <3

5/1-10 kl 11.57 inlägg nr 571 är mitt första inlägg i vårmammetråden så bara några dagar före dig :)

Armani: Jag började med en bild förra veckan ;)

Armani: Jag började med en bild förra veckan ;)

Men åhh :D Då börjar väl jag då!
Kör också på en närbild :D Hoppas ni kan se den, hämtad direkt från facebook nämligen =)
312183_10150864128385305_856175304_20842995_1436075226_n.jpg

Har du koll på vilka som köpte till vem förra gången?! Både SS och SB? Ska vi kanske PMa det också?! Kom på det när jag redan skickat min anmälan.

Hihi ni två borde skämmas som inte har dragit ihop en bukefika ;)

Här är en till som talar om er och delar vidare era fantastiska tips! :)
Har även fått pikar av sambon om att jag tillbringar lite väl mkt tid på buke. :D

Då får din man snickra ihop ett forum åt oss :D Var inte han utvecklare? Modett kan väl fixa designen?

Jag ska erkänna att jag och sambon har haft några gräl om Buke och tiden som spenderas där... :o

Min man hälsar att han kan ladda hem programvaran som buke är "byggt av" och skapa ett nytt åt oss i så fall.... :DPå så vis så känner vi oss hemma också :idea:

Buke-bråk har vi inte haft men många huvudskakningar har det blivit. Men han benämner er som bukemammorna i våra konversationer som rör er :D

Va, så "sent", läste 1a tråden nu ikväll. Skyller på gravidhjärnan :o ska bli skoj med en "liten" poppa igen, få nåt att göra.

Pratar också om alla er här som vänner till mina irl vänner:D

Senast i söndags pratade jag med en ridkompis som har welsh mountain köpar tankar. Och berättade om en jag känner som köpte ett föl och lånade med fölets kompis, och köpte den med (kan det vara Lottch jag pratade om:angel:)

(Och så va det väl? Köpte inte du Supermans kompis med? Eller minns jag helt knasigt?)

Min man hälsar att han kan ladda hem programvaran som buke är "byggt av" och skapa ett nytt åt oss i så fall.... :DPå så vis så känner vi oss hemma också :idea:

Buke-bråk har vi inte haft men många huvudskakningar har det blivit. Men han benämner er som bukemammorna i våra konversationer som rör er :D

Vilken härlig man du har, som kan fixa buke igen åt oss i så fall, underbart ju!

Min sambo kan också tycka ibland att jag överdoserar buke, vilket jag inte alls håller med om :D Fast han tycker det är skönt, för han får titta på vad han vill på tv och/eller sätta sig vid sin dator, utan att jag gnäller :D

Jo om ni minns vilka ni köpt till får ni gärna lägga till det i anmälan så att ni slipper köpa till samma igen! Har nog inte dom gamla listorna kvar tyvärr.

Justja!! I paketet får ni inte glömma ledtråden!!! Den ska lätt hittas men inte vara för lätt att förstå! :D

Knapplånar mig själv

Satte mig ju och läste i första Vårmammetråden. Saknar Zask :( någon som vet vem aliaset 1aknodden (tror jag h*n hette) var/är?! Hur gick det för Sozzi som skulle få tvillingar, och hur gick det för sedan stackars MayDay och Wilfa :cry: hoppas dom också fått känna glädjen att bli fler och snusa bäbis!

ni är ju så unga (du å michaellan) som visat bilder hittills. Själv är jag ju pensionär snart så jag väntar tills någon annan gråhårig gör entré i bildvisningen.
:D

Om jag inte minns fel så har både MayDay och Wilfa fått och även Sofflan som var med oss fick ju tvillingar för någon månad sen :)

Szzi har jag funderat över och likaså Zask, hon var ju väldigt aktiv i tråden och sen slutade hon bara tvärt. Hoppas allt är bra med dem båda.

Jag tittade igenom telefonen efter en bra bild men det va väldigt tomt på bilder där jag fastnat. Dom få som fanns va suddiga och det va nog lika bra det :p
Får försöka mig på att ta en ny bild imorgon och se om jag fastnar. :)

Förstår att det känns skit. Men det verkar som om du har tagit rätt beslut. Även om det är tungt.

O vad det gäller min första sprutfria och lediga helg på länge så hände faktiskt nått riktigt skoj. Vi fick väldigt oväntat men mycket välkommet besök. ”Jegra” med familj passerade Stockholm och stannade några timmar. Var så skönt att se dem för det var alldeles för länge sedan.

*kl*

Idag har jag gjort en liten impulsgrej.
Har satt ut våran P&t på annons. Blev galen på att den va så svårstyrd med en hand när jag va tvungen att bära en tokledsen M hem från dagis idag och bara hade en hand ledig. Antingen körde jag ner i diket eller så fick jag spänna armen så jag fick kramp. :mad: Dessutom tycker jag den är dryg att fälla ihop och lägga in i bilen.
Nu när vi inte har hundburen längre i bilen så funkar det med en bred vagn. Nackdelen att jag kännner mig som en myra bakom dom breda vagnar är kvar, men så får det vara. Jag funderar på en EL twin nitro ev. Eller har ni något tips på en dubbelvagn som inte väger allt för mkt? Hoppas på att någon vill köpa den bara!

kl

Så nu hoppas jag att alla (nåja de flesta iaf) lägger in färska bilder på er imorgon, så jag (och Michellan givetvis ;) ) inte blir helt ensamma med foto i tråden ;)

Började läsa vår första tråd idag och blev helt nostalgisk, jag hette där i början nybakad__ , vet inte när jag bytte till mitt vanliga, ska fortsätta läsa den tråden imorgon. Godnatt alla fina!

Var inte med i början så jag blev så ledsen när jag läste om dom tråkigheterna som hände Wilfa och MayDay, men skönt att dom kommit tillbaka iaf :laugh: annars tror jag som flesta hållit sig kvar?! Zody å Catta skriver väl inte så MIT längre men ni kanske läser?! Men oj vad jag saknar EmelieR!

Jag spanade ju en hel del på EasyWalkern (duo) men den gick fetbort när det visade sig att maxvikten i sittdelarna var 15 kilo vardera, så då övergick jag till Urban Jungle. Men jag vill ha delad sufflett och det finns bara från 2010 å framåt = att även begade vagnar är rätt dyra. Så nu har jag kollat på Babytravel Dublin, finns större utbud av dom här uppe också på begat marknaden än UJ. Vet ju inte hur mkt vi kommer använda en dubbelvagn men är ganska säker att jag kommer sakna att inte ha någon. Så därför vill jag inte ha en allt för dyr heller!

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 080
Senast: Bison
·
Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
469
Senast: Rosett
·
Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
74 129
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
22 186
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar