Vårmammor 2010 &Co del 18 <3

Sv: Vårmammor 2010 &Co del 18 <3

GRATTIS!!!:bump:
Hoppas att ni mår bra allihopa och vi väntar på uppdatering såklart!

Jag har funderat mycket över Zask! Hade lite pmkontakt med henne pga av gravidmassage men efter att hon försvann härifrån har jag inte hört ngt :( Jag minns såklart vår lilla minidate, jag, macken, kaktus och lottch. När Tuva fick testa Selmas bumbo och gillade den :) (och jag skäms fortfarande över att jag inte hade tillräckligt med kontanter för bensinpengarna, macken!!! Har aldrig någonsin känt mig så snål förut...)

Äh, det behöver du inte ha dåligt samvete för. Däremot undrar jag när vi ska träffas igen??? Det var ett bra tag sen. Vi skulle ju vara på norra sidan denna gång!

Åh, grattis!! Gud vad glad jag blev, tårarna bara rinner, haha. Skönt att ni hann komma in till bb iaf. :)

Grattis vad roligt, och skönt för dig att du slapp vänta längre!
Du skrev ju nyss att nu var du "klar" med allt hemma så det var nog det som Valter väntat på ;)

GRATTIS OREGANO MED FAMILJ

kl
Sitter på inledande föreläsning i förvaltningsrätt… Ser så fram emot denna kurs. Det skall bli intressant att läsa om LVU och annan maktutövning från myndigheter.

Åh vad rörd jag blir! Tack för alla grattis, ni är underbara hela högen! :love: Nu sitter vi och väntar på barnläkaren och därefter tänkte vi äta lunch och sen åka hem.

OCH JAG ÄR OGRAVID!!!!!!!!!! :bow: :banana: :bump: :bow: ;)

grattis även till ograviditeten :D

(här grattar vi alla, både de som är glada för att de är gravida och de som är lättade över att inte vara det. Vi är nog lite konstiga :p)

Åh fy farao vad jag är avis på dig nu! En vecka tidigare, förlossningen är över och likaså graviditeten + att du får snusa bäbis :love:

Vi längtar efter att få höra hur allting gick och hur han är, lille Valter! :)

Grattis!! :bump::banana:

Jag var tvungen att gå in på jobbdatorn vid 9-tiden imorse för jag kunde inte hålla mig längre men jag kunde ju inte logga in och skriva något :o
Åh vad roligt med lill-killen ute och ingen mer graviditet :laugh:

*kl* Isabella har blivit biten idag igen, samma barn givetvis :grin: Vi jobbar på det får man höra när man kommer.... mhmmm... Idag blev det ett bett över hennes ärr, kanske det var en hyllning till årsdagen för operationen? :cool:

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 078
Senast: Bison
·
Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
469
Senast: Rosett
·
Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
74 129
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
22 186
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar