Vårmammor 2010 &Co del 18 <3

Sv: Vårmammor 2010 &Co del 18 <3

Jag tittade faktiskt igenom första tråden för ett tag sedan för att se när jag bröjade skriva. Visste att det var efter rul men jag trodde aldrig att der var så sent som jan 2010 (minns inte längre när jag dök upp i tråden). Fick för mig att jag hade suttit och skrivit i tråden under min julledighet men det hade jag tydligen inte.

Jag hade en kille i paralellklass med som var född en fredag den 13 och han hade så äckligt med tur den killen. Jag tor det är positivt att födas då om du inte är vidskeplig och tror att det blir dåligt vill säga :o

Så roligt med hästen :) du kan få en svart irish cob från mig också om du vill, fan vad han är gratis idag :cool:

Men åååhh 2 år tjejer - det är helt galet och vilka underbara vänner vi har fått här genom, i alla fall jag och jag ser fram emot att nån dag få träffa er alla :love:

Mitt bästa minne är givetvis också våtdräckten, hahahaha! Finns flera sådana där topp-minnen, men jag kommer inte på ett enda just nu, attans! Min sambos bästa minne är också tillägnat dig, Lottch - han var bra avundsjuk att ni var på hockey med Sundin (eller vem var det? Jag är inte så insatt :o ) :D

De saker som jag minns starkt också är sådant är (tyvärr) flera tråkigheter; hästar, föl, vovvar etc. som fått lämna oss, Bellan när hon var sjuk, övriga anhöriga/bekanta som varit sjuka/lämnat oss :(

Jag skulle vilja ha alla trådarna utskrivna och satta i en pärm, hur underbart hade inte et varit då, att få sitta och bläddra i :D

Haha! Vad roligt att du minns att jag stängde in mig och hunden på toan efter den där jävla filmen. Mår fortfarande dåligt över den... :D

Våtdräkten var faktiskt inte så kul, tack vare den fick jag inget aprilbarn... :mad: ( :angel: )

Idag är det faktiskt ett år sedan vi blev inskrivna på akademiska i uppsala. Imorgon är det ett år sedan hon gjorde sin sista operation :banana:

Jo, det var Sundin. Om du vill göra honom ännu mer avis så ska jag jaga med honom snart och åka till Toronto i vår när han ska få sin tröja upphissad i hallen. ;)

Det minns jag, lilla Isabella och alla era turer fram och tillbaka. :( usch, vad jag led med er då, det kändes så extra påtagligt eftersom S hade problem med sitt njurbäcken när hon låg i magen.

Annars minns jag nästan allting, även fast det varit många turer fram och tillbaka med allt möjligt. Ibland känns det som att jag varit lite för öppen :o men ni känns som en familj och det är lätt att glömma bort att alla kan läsa våra "privata" konversationer.

Jag brukar tänka på att det är ett öppet forum och man har inte en susning om vem eller vilka som sitter och läser om oss men ändå så svävar man ut i tåden :o

Kanske är jätte fånigt men jag tror att alla turer under Isabellas första halvår har "ärrat" mig och det är därför jag inte känner att jag vill ha fler barn. Jag vill inte riskera att behöva riskera att gå igenom allting igen.
Som om man läser om det här med barnmaten från semper/småfolk och en av gifterna kan ge njurskador. Ja men jippi, skada hennes enda njure lite till vet jag :crazy: Jag tänker nästan dagligen på att hon bara har en njure och jag vet inte varför. Det bara är så :(

Jo, det var Sundin. Om du vill göra honom ännu mer avis så ska jag jaga med honom snart och åka till Toronto i vår när han ska få sin tröja upphissad i hallen. ;)

Min sambo hälsar att han är duktigt avundsjuk här i Skåne och behöver ni mer folk till jakten så kommer vi upp :D

halvt kl

Var vi inte några här inne som skrev i "Nygravida tråden" också? Detta nicket jag har nu var mitt "hemliga" nick, men skrev så mycket att detta blivit mitt riktiga istället :laugh: Om jag inte minns fel så tror jag att jag startade den första Vårmammetråden *stolt* ;)

Jag måste säga att jag räknar er härinne som mina vänner faktiskt, även om jag inte träffat alla :o Tänker på er om dagarna ibland och kan prata med andra om er. Inte vid namn eller så men sådär i förbifarten tex. "Jag har en vän som..." eller "En kompis till mig har gjort så" eller "En jag känner har köpt det" Ja ni fattar vart jag vill komma ;)

Ni har alla betytt så oerhört mycket för mig under min graviditet, under min föräldraledighet och nu. Det är så skönt att bolla idéer, ställa frågor, dela erfarenhet osv. Vi är ju så många i olika åldrar och med olika bakgrunder och yrken. Det finns alltid någon som har något klokt att inflika, ett uppmuntrande ord eller goda råd - så tack varenda en för att ni finns :bow::love:

Haha vadå kan ni inte det här utan och innan nu! ;)

När ni anmäler er så skickar ni ett pm till mig med namn och adress.
Sen får ni nämna tre saker:
1. En Kategori (tex. Hudvård, kläder eller inredning mm.)=alltså inom vilken kategori ni helst önskar er något ifrån.
2. Favoritfärg
3. Mjukt eller hårt

Hoppas ni är några stycken som vill vara med nu! :)

Jag gör också så." En vän...."

Inser ni att vi har skrivit typ 34000 inlägg?

Min man frågade just vad vi skulle göra om buke lades ner :eek:

Jag måste säga att jag räknar er härinne som mina vänner faktiskt, även om jag inte träffat alla :o Tänker på er om dagarna ibland och kan prata med andra om er. Inte vid namn eller så men sådär i förbifarten tex. "Jag har en vän som..." eller "En kompis till mig har gjort så" eller "En jag känner har köpt det" Ja ni fattar vart jag vill komma ;)

Skriver under på allt det ovan :)
Ni är mina vänner. Från buke. Fast jag har bara träffat en av er än, hi hi. Jag ju dock världsafeg också, så det är inte så konstigt.

Men, det kanske är dags med en ny "så här ser vi ut" bild? Tänkte att alla kanske inte var med sist? Äh, jag vet inte.

Klart Aneka skall vara santa ;)

Tänker på er om dagarna ibland och kan prata med andra om er. Inte vid namn eller så men sådär i förbifarten tex. "Jag har en vän som..." eller "En kompis till mig har gjort så" eller "En jag känner har köpt det" Ja ni fattar vart jag vill komma ;)

+1
Fast jag pratar om de jag har träffat irl med namn.

Jo du var här före mig, tror det var i november eller så. Kan det stämma?! Jag (& Theo) kom med i januari!

Då får din man snickra ihop ett forum åt oss :D Var inte han utvecklare? Modett kan väl fixa designen?

Jag ska erkänna att jag och sambon har haft några gräl om Buke och tiden som spenderas där... :o

Gode gud - då hade ni som inte har facebook fått skaffa det, tills vi kommit fram till en bättre lösning :D För utan er hade jag inte klarat mig, min sambo tycker att jag är lite buke-skadad, märks det? ;)

Ser också er alla här inne som mina vänner, pratar om er med andra också! Hoppas verkligen på en träff i sommar, har ju inte ens fått tummen ur och träffat Modett som bor 3-4 mil från mig :o

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 083
Senast: Bison
·
Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
469
Senast: Rosett
·
Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
74 129
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
22 186
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar