Sv: Vårmammor 2010 & Co del 17!
Min andra BM (träffade tre på förlossningen) hade tydligen tatuerat sig med emla och inte känt någonting alls berättade hon när hon skulle emla inför värkstimulernade
Men jag kan ändå inte förlita mig på att en salva ska hålla under en tatuering och göra den helt smärtfri. Nej jag kan verkligen se förbi min rädsla att det sitter en nål.
Bollen: ja men gnuggisar det är härligt det
Gjorde en såndär airbrush-tatuering på en marknad en gång och mamma muttrade om att vi skulle få hiv innan hon fattade att det var en oäkta
Roligt med husvinsning! Jag tycker det är ganska roligt att gå på såna
Zazza: Nu har Isabella ofodrat regnställ från Lindberg och ett fleeceställ från Kax att kunna ha under. Dit kommer hon med en pop vindfleece och mössa, fodrade gympaskor från skopunkten, gummistövlar finns på fsk. Tunna tumvantar finns där att ha men de har aldrig använt dem, fleecefodradegalonvantarn ligger fortfarande här hemma för att jag aldrig kommer ihåg att ta med dem.
Täckkläder har jag inte riktigt bestämt mig än när vi ska börja med men det lär väl vara kallare än vad det är nu. Har ju lite det där i bakhuvudet också att de inte ska ha tjocka kläder i bilstolen.
Tycker det är svårt med kläder men jag frågar personalen om vad de vill ha och då fick de fleecestället när de tyckte att en sånt kunde vara bra att ha under regnkläderna. Känns bra att veta också att de får det de vill ha.