Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh fina H Hoppas gaddningen går bra idag är bara lite avis i veckan var jag äntligen och bokade tid för min sleeve som jag skulle gjort för längesen men det råkade komma en graviditet emellan... Har lite drygt 30 timmar framför mig i stolen innan det är färdigt. Men de kommer bli så fint
Isabella flörtar med bilden på H
Haha jag skyller på att jag läste ditt inlägg i bilen och sen läste Modetts inlägg hemma så då föll det på vad hon skrev. Men tyckte att det inte känndes helt rätt. Men jag tycker på fötterna är lika mysko som under. Iaf på deras små oslitna fötter!
Haha, under fötterna - på fötterna - bredvid fötterna! Skyller på H som hysteriskt skulle banka på tangentbordet så det var bara att läsa och skriva snabbt
Placeringen blev bestämd i absolut sista sekund. Eller tanken fanns ju där men jag velade mellan ankeln och under nyckelbenet in i det sista. Så medisen fick bestämma Tydligen var jag väldigt svårtatuerad. Han hade stora svårigheter att få in bläcket i huden och fick gnugga på rejält. Måste ha varit platsen, för jag har aldrig tidigare varit med om det! Jag citerar: "är det ingen av dina tidigare tatuerare som sagt att du är svårtatuerad?!" Så det tog lite tid och rejält rött och svullet blev det.. Tänkte på dig under tiden