Sv: Vårmammor 2010 & Co del 17!
Nu har jag också sett!!
dock så vaknade mini till ordentligt nu när jag va upp och tittade så lär väll vänta nån minut med att somna nu. Tur att mini inte brukar röja så länge!
Btw så drömmde jag om dig inatt. Du va gravid i v16 men försökte dölja det för oss fast jag listade ut det på endel som du skrev.
Vad roligt att du också fick se
Jag fick lite abrupt gå och ta hand om Isabella igår kväll. Hon hade 39,2 så hon fick en alvedon och sedan har hon legat mellan oss och gnällt större del av natten
Nu när jag tempade så var den på 38,2 (alvedonfri) så vi avvaktar med fler alvedon. Hon har druckit en hel del vatten och snart 2dl välling så hon får ju i sig vätska.
Du är nummer två som drömmer att jag är gravid
Usch och fy på er som drömmer sånt
Men på heder och samvete kan jag lova att det inte är någon bebis på gång här hemma oavsett hur avundsjuk jag är på alla fina magar i magtråden.
Mikan: Vad skönt att ni är hemma!
Kommer ihåg att maten på bb var vidriga matlådor så jag förstår att du inte har ätit så bra men vad gör det nu när du har fått kommit hem till din familj!
Kaktusblomma: Jag har tittat och jag hittar inga prickar i eller vid munnen? För prickar runt/i munnen är väl obligatoriskt vid höstblåsor, eller? Hon har ju inga problem att äta direkt, igår åt hon "tacos" utan problem dessutom.
viv: Antingen kan du försöka dig på ett kastprov där du ska hinna med att fånga upp urinen i en burk eller så klistrar man på en påse som de får kissa i. Påsen är ju ingen höjdare att klistra på en liten tjejs snippa om man säger så
men man har ju inte så stort val för kastprov är nästan omöjligt när de inte är pott-tränade men vi har lyckats med det en gång när hon var två månader och var så sjuk i njurbäckeninfektionen