Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är väl som vitsen med klappar kan jag tycka, att tänka till och komma på något som den andra blir riktigt glad av. Annars köper man ju bara för att köpa!
Det är väl som vitsen med klappar kan jag tycka, att tänka till och komma på något som den andra blir riktigt glad av. Annars köper man ju bara för att köpa!
Pluggade du i Västerås?! Vad och när? Jag gick på miljöteknikprogrammet 99-02.
Okej, jag förstår. Men då var det ju inte konstigt att jag inte kände något ont alls när han kom ut. Vill ha igen!
Emmah! Nu har jag pratat med min tandläkare om barn som ramlar och slår sig på tänderna
Om det skulle blöda i tandköttskanten runt tänderna så kan man misstänka att tänderna har flyttat sig, kontakta din tandläkare (eller BVC bara det blir journalfört) och sedan meddela försäkringsbolaget att ditt barn har ramlat. Mjölkframtänders rötter är tydligen lite bananformade så om barnet ramlar och slår i tänderna så åker troligen rötterna utåt och inte in mot de permanenta tänderna.
Eh.... hmmm... vart det något mer? Tandläkare gillar fläskläppar, fläskläppar = stötdämpare till tänderna men det tror jag att jag har skrivit förr Vi började babbla så mycket om barn och tänder så jag har säkert glömt hälften
Jo hans fötter är 11,5cm så stl 21 är nån cm förstor nu. Så kommer nog satsa på stl 22 så är det nog ingen risk att det blir för trångt.