Ja, det är fint
. Vad härligt att er tjej är mer och mer med, det är så spännande att se hur fort det går.
Vad skönt att det börjat lätta! Och vilken bra idé med gungstol! Mycket bekvämare än pilatesboll ju.
Jag förstår att det inte känns kul med (eventuellt) framfall men bra att det ändå verkar vara lindrigt. Som jag har förstått det kan det antingen gå över av sig självt eller så går det rätt lätt att åtgärda. Håller tummarna för att det går tillbaka av sig självt och att du inte får några större besvär av det!
Även om man haft tur och inte fått vissa komplikationer så är det ju helt okej att vara besviken eller less på de besvär man fått. Mitt illamående försvann samma stund som min dotter föddes, likaså min migrän och min foglossning. De kilon jag gått upp under graviditeten försvann på mindre än 10 dagar och jag har noll problem med urinläckage och har inga som helst bristningar. Men jag gnäller ändå över min onda rygg (SÅ ont jag har i den alltså) och mina knän och fötter som gör ont. När jag suttit på golvet och ska ställa mig upp så känns det som att jag är 85 år gammal, inte 35. Jag hoppas att det ska ge med sig med tiden, när kroppen blir starkare och fått återhämta sig. Kommer dock gnälla som fan tills dess
.