Här knölar och spänner det så jag blir yr...
Kanske blev fel att gilla din kommentar! Självklart gillar jag inte att de känns så obehagligt att du blir yr utan mer att de kanske är något på gång?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här knölar och spänner det så jag blir yr...
Inget på g tyvärr får ju upp lite hopp varje gång men tror mest att bebis tryckte på nånting. Yrseln höll dock i sig även när hen somnat, skumt.Kanske blev fel att gilla din kommentar! Självklart gillar jag inte att de känns så obehagligt att du blir yr utan mer att de kanske är något på gång?
Inget på g tyvärr får ju upp lite hopp varje gång men tror mest att bebis tryckte på nånting. Yrseln höll dock i sig även när hen somnat, skumt.
Skönt att känna att nånting händer för dig i alla fall!
Haft verkar i natt, inget som inte gick att klara av. Sen är jag ganska säker att slemproppen lossnade nu imorse. Nu är det lite lugnare igen! Vet att de inte behöver betyda att nått är på gång inom det närmsta men ändå glad att kroppen äntligen börjat visa tecken på att en förlossning är på gång
Inget på g tyvärr får ju upp lite hopp varje gång men tror mest att bebis tryckte på nånting. Yrseln höll dock i sig även när hen somnat, skumt.
Skönt att känna att nånting händer för dig i alla fall!
Absolut om det kommer tillbaka, men gick över under natten.Slemproppen är ett tydligt steg i rätt riktning nu när du är så långt gången.
Håller tummarna att du inte behöver vänta så länge till på riktiga värkar eller att vattnet går.
Håller tummarna att det drar igång i kväll/natt för dig.
Är det förlossningen på KS Solna som är kaos nu eller allmänt? Ska till fosterdiagnostiken första gången nästa vecka efter deras flytt, nästan skönt att jag inte fick tid samma dag till spec-MVC eftersom det är så långt emellan just nu.Första turen iväg sen vi kom hem från bb. Två olika besök på KS Solna som är fullkomligt kaos just nu!
Mina bröst gör också sjukt ont. Gör ont bara av att titta på dem typ. Hoppas det går över senIdag var en riktig prövning! Första turen iväg sen vi kom hem från bb. Två olika besök på KS Solna som är fullkomligt kaos just nu! Men det gick bra, lyckades komma i tid till allt.
På återbesöket visade det sig att hon nästan kommit upp i sin startvikt igen, bara ca 60-70 gram ifrån nu i övrigt verkar allt ok!
Inatt fick jag dessutom sova ett par h så det känns som en bra dag på det hela (förutom brösten som gör överjävligt ont..)
Är det förlossningen på KS Solna som är kaos nu eller allmänt? Ska till fosterdiagnostiken första gången nästa vecka efter deras flytt, nästan skönt att jag inte fick tid samma dag till spec-MVC eftersom det är så långt emellan just nu.
Mina bröst gör också sjukt ont. Gör ont bara av att titta på dem typ. Hoppas det går över sen
25/3 - Shpongle, första barnet/ UL visade: pojke / Det blev en:
5/4 - Jenka, andra barnet /gissar på: tjej /UL visade/Det blev en:
17/4 - Pengy, första barnet / Gissar på: Tjej/ UL visade: Pojke / Det blev en:
21/4 - Whirlie, andra barnet / Gissar på: / UL visade: flicka / Det blev en:
29/4 Minusgraader, andra barnet / Gissar på: / UL visade: Flicka / Det blev en:
1/5 - Kaki, andra barnet.
6/5 - Anonymusen, andra barnet / Gissar på: Pojke / UL visade: pojke / Det blev en:
6/5- Lo_, andra barnet/ Gissar på:/ UL visade/ Det blev en:
9/5 - Iglatjarn, andra barnet. Planerat ks. NIPT-test visade: Tjej
11/5 - domesticus, andra barnet / Gissar på:Pojke/ UL visade: Tjej / Det blev en:
25/5 - Linn-Nora, första barnet
30/5- Tingeling84,tredje barnet/UL visade:kille/Det blev en:
Födda:
31/3- Zata, Pojke, Hjalmar (beräknad 20/3)
2/4- Mulles_matte, Pojke, Oskar (beräknad 29/3), 3955 g och 53 cm lång
3/4- Sedna, Pojke (beräknad 8/4), 3500 g och 50 cm
13/4 anonymapril, flicka (beräknad 19/4), 3484g och 50cm
13/4 MinIan, pojke (beräknad 10/4), 3775g och 50cm
Uppdaterar listan och kliver lite före i kön datummässigt.
Har efter många turer äntligen fått beviljat planerat snitt, och datum satt till 9 maj. Alltså bara exakt 3 veckor kvar. Börjar redan blir nervös men är ändå fullt övertygad om att det var rätt beslut för oss .
Grattis till er som redan har era finniga på utsidan!
Så nyfiken på vem bebis är nu... Kön? Lik storebror eller inte? Personlighet? Konstig tanke att det i alla fall påbörjas imorgon och vi har bebis senast i helgen.