Vårföräldrar 2017

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mars
1/3-Fille 26 år första barnet
9/3 Mayalv 34 år, andra barnet
15/3 Ariane, 35 år, andra barnet
16/3 - Mirifax, 33 år, fjärde(varav ett sent missfall)
19/3 - Suspiria, 31 år, första barnet
21/3 - lil-sis, 35 år, första

April
1/4 - _Zacke_, 26år, första barnet
2/4 - Lime, 26 år, andra barnet
2/4 - Imnir, 24 år, tredje barnet
17/4 - Melisen, 33 år, andra barnet
(26/4) - Diremone, 29 år, första barnet

Maj
20/5 - Lilltess,24 år, andra barnet

Väldigt tidigt ännu men fick ett plus idag! Håller tummar och tår på att liten vill stanna i magen!

Mars

April
25/4- Lazy Lady, 35år, andra barnet, 1barnet föddes/dog 18/4-16 i intrauterin fosterdöd v41.
(26/4) - Happygirl, 27år, första barnet

Fattas lite på din lista.

Mars

April
25/4- Lazy Lady, 35år, andra barnet, 1barnet föddes/dog 18/4-16 i intrauterin fosterdöd v41.

Maj
17/5 - TeamLundVer, 33år, andra barnet

Då får jag äntligen vara med i denna tråden i egenskap av att vara gravid istället för att enbart vara lil-sis stalker. :o:D:love:

Känns så himla bra och jag håller tummarna för att liten trivs nu och väljer att stanna kvar. :up:

Jag är förkyld, ettan är förkyld (helt utan tålamod) och sambon jobbar över. :turd:
Än funkar knipet men det kan ju bli sämre med det med.

Kul med fler nya i tråden också!

Nästa vecka ska jag prata med den högre chefen om mitt tillstånd, jag börjar bli så pass rund om magen att det kommer inte gå att dölja så himla länge till.

Har massa namn som snurrar i huvudet och jag är väldigt nyfiken på könet, sambon vill däremot inte veta i förväg så jag får väl stilla min nyfikenhet och vänta till mars...

Mars

April

Maj
17/5 - TeamLundVer, 33år, andra barnet

Då får jag äntligen vara med i denna tråden i egenskap av att vara gravid istället för att enbart vara lil-sis stalker. :o:D:love:

Känns så himla bra och jag håller tummarna för att liten trivs nu och väljer att stanna kvar. :up:
Erkänn att du blev gravid till vårföräldrar 2017 bara för att i lugn och ro kunna stalka @lil-sis. Så att du utan att väcka några misstankar kunna hänga här hur mycket som helst :cautious:

:rofl:

Grattis igen :banana:

(Nu har jag en till att stalka här :sneaky:)

Erkänn att du blev gravid till vårföräldrar 2017 bara för att i lugn och ro kunna stalka @lil-sis. Så att du utan att väcka några misstankar kunna hänga här hur mycket som helst :cautious:

:rofl:

Grattis igen :banana:

(Nu har jag en till att stalka här :sneaky:)
Ja alltså ska jag vara helt ärligt så tänkte jag på att jag ville vara med i lil-sis tråd. :p Det känns rätt på något sätt eftersom vi kamperade ihop i bli gravid tråden innan jag blev gravid med sonen. Det här blev mer som ett extra plus i kanten. :D

Ja alltså ska jag vara helt ärligt så tänkte jag på att jag ville vara med i lil-sis tråd. :p Det känns rätt på något sätt eftersom vi kamperade ihop i bli gravid tråden innan jag blev gravid med sonen. Det här blev mer som ett extra plus i kanten. :D
Och så blir det enklare för mig att stalka er när ni är i samma tråd :up:

Jag är förkyld, ettan är förkyld (helt utan tålamod) och sambon jobbar över. :turd:
Än funkar knipet men det kan ju bli sämre med det med.

Kul med fler nya i tråden också!

Nästa vecka ska jag prata med den högre chefen om mitt tillstånd, jag börjar bli så pass rund om magen att det kommer inte gå att dölja så himla länge till.

Har massa namn som snurrar i huvudet och jag är väldigt nyfiken på könet, sambon vill däremot inte veta i förväg så jag får väl stilla min nyfikenhet och vänta till mars...

Vi kommer inte ta reda på kön men blir nog en cornelis jonathan med cornelis som tilltalsnamn eller en lilly isabella/stephanie med isabella eller stephanie som tilltalsnamn :)

3:e gången gillt, magen rasar av choklad/fett/socker kombination. Blir en graviditet i slanka linjen igen:meh: Samma förra gången. Surt sa räven.

Vill ju också få ha lite cravings:banghead::banghead:

3:e gången gillt, magen rasar av choklad/fett/socker kombination. Blir en graviditet i slanka linjen igen:meh: Samma förra gången. Surt sa räven.

Vill ju också få ha lite cravings:banghead::banghead:

När jag väntade ettan hade jag sug efter must, pepparkakor och popcorn.
Tänk när sambon var en mycket modig man och tog sista pepparkakan i burken, lämnade burken framme och la i en lapp med ordet "slut" :mad::eek::rofl:
:D:laugh::laugh::laugh:

Påminner om mannens skiftkompis i skogsmaskinen, jag hade bakat rulltårta och han hade lämnat 1bit till dagen efter. När han öppnade lådan lite lagom sugen dagen efter va den full med kottar, mossa och en lapp -Jävligt god kaka:D

Jag börjar bli hemskt känslosam, började gråta lite när jag såg att Kolmården ska ha jultema under adventshelgerna med julmarknad och massa aktiviteter för barnen, sambon blev lite orolig för mig så han lovade att vi åker dit med barnen och sover på Vildmarkshotellet :p

Vi har också en mus (eller flera) som använder vår soppåse som buffé på natten, känns så sorgligt att vi ska döda dom.

Jag är inte blödig i vanliga fall :cautious:

O gud vad jag skulle vilja byta med dig. Är ingen superlättviktare från början. O mår ju en hel del väldigt illa. Men tyvärr verkar inte sött o sånt ligga på illamåedesidan. Utan tvärtom, äta något hela tiden verkar vara konceptet för att inte må superilla.... Ska man ändå må illa vore de bättre om de bara gick o äta nyttigheter... Ända som inte går är allt som luktar "konstigt" och de varierar såååå för varje dag....

Pojkvännen är inte pepp på de, är ganska känsla sen innan för lukter o nu går de på högvarv o ger illamående = urtråkigt...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag har väntat och väntat på att någon ska starta en tråd men det verkar som att jag får fixa det själv :D. Ingen annan som ska ha barn...
15 16 17
Svar
334
· Visningar
28 573
Senast: Dorinda
·
Övr. Barn Jag startade en liknande tråd för ett par år sedan, men nu hittar jag den inte och frågeställningarna är dessutom lite annorlunda så jag...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 046
Senast: gammalek
·
Anläggning Har en relativt liten beteshage till mina hästar på ca 1ha som jag tycker växter riktigt dåligt och jag skulle behöva lägga på någon...
2
Svar
29
· Visningar
2 550
Senast: Blyger
·
Juridik & Ekonomi Vilka rättigheter har man egentligen som kund? Två gånger den här våren har jag beställt, för mig, två dyra varor. Det första...
Svar
15
· Visningar
910
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama