Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Härligt! En bekant råkade ut för samma sak som ni nyligen så har tänkt massor på dig.
Och jisses så nojjig jag varit några gånger, helt irrationellt.
3 veckor kvar idag, sambon har tagit med sig barnen och storhandlar mat. Jag ligger på soffan och hade hoppats kunna sova lite, varit vaken sen kvart över 5 men det verkar inte vilja sig riktigt. Jag tycker gott att bebis kan komma nu, förvärkarna gör ont och jag är trött. Bara 3 jobbdagar kvar nästa vecka iaf
Någon mer här inne som dricker/ druckit hallonbladste och märkt några positiva effekter?
3 veckor kvar idag, sambon har tagit med sig barnen och storhandlar mat. Jag ligger på soffan och hade hoppats kunna sova lite, varit vaken sen kvart över 5 men det verkar inte vilja sig riktigt. Jag tycker gott att bebis kan komma nu, förvärkarna gör ont och jag är trött. Bara 3 jobbdagar kvar nästa vecka iaf
Någon mer här inne som dricker/ druckit hallonbladste och märkt några positiva effekter?
Drack säkert över en månad, blev ju igångsatt så vettetusan
Jag hoppas ju på att det ska gå snabbare att återhämta sig efteråt... att det ska kunna sätta igång förlossningen har jag hört ska vara en myt? Men hade ju inte gjort nåt
Nu har vi testat gårdsvagnen och fröken verkade trivas bra i den också. Skönt att kunna komma ut (fast svärmor ringde när vi var ute och frågade väldigt syrligt om det verkligen var så lämpligt att ta ut ett så litet barn redan för när hon fick barn skulle man vara inne en vecka efter att man kom hem från BB. Må så vara men 40 år senare kan saker och ting ha förändrats... Hon är bra på en del sätt och förbannat jobbig på många andra!)
Stackars vår unge då... Hon har varit ute varje dag sedan vi kom hem Idag hade vi premiär fika och amning i solen. Skönt o tanka lite D-vitamin efter en lång vinter
Önskar jag kunde säga samma. Mjölk finns, men liten får kämpa.. Får hoppas att det går enklare snart. Har ju bara gått en v så mina bröst kanske bara är sega i starten .Ja, inte är det brist på mjölk här inte! Måste köpa någon uppsamlare, hela amningsskyddet och bhn är dränkta på höger tutte efter att ha ammat på vänster
Jag som typ lever i strumpbyxor, det är inte mycket annat som sitter bekvämt och på plats och jag vägrar köpa några gravidbyxor när det är typ 3 veckor kvar
Önskar jag kunde säga samma. Mjölk finns, men liten får kämpa.. Får hoppas att det går enklare snart. Har ju bara gått en v så mina bröst kanske bara är sega i starten .
Här håller mannen mfl på att riva vårt bussgarage. De har hållt på sedan halv nio i morse och kör verkligen järnet. Under tiden har jag med hjälp av min mor servat med fika och lunch.
Jag skäms för att säga det (så skriver det här istället) men jag är helt slut Håller på att fylla diskmaskinen men fick lägga mig på soffan nu med världens sammandragningar, och foglossningen ska vi bara inte prata om. Hasar fram som om jag gjort ngt i byxorna
Här håller mannen mfl på att riva vårt bussgarage. De har hållt på sedan halv nio i morse och kör verkligen järnet. Under tiden har jag med hjälp av min mor servat med fika och lunch.
Jag skäms för att säga det (så skriver det här istället) men jag är helt slut Håller på att fylla diskmaskinen men fick lägga mig på soffan nu med världens sammandragningar, och foglossningen ska vi bara inte prata om. Hasar fram som om jag gjort ngt i byxorna