Vårföräldrar 2017 del fem

Sov som en prinsessa inatt :love: vaknade nån enstaka gång för att vända mig eller ta nässpray men resten av natten var underbar :heart Det tog musten ur mig att följa med dottern till leklandet igår även om man bara satt ner med ett par andra föräldrar.

Idag tänkte jag packa lite mer och sen ska vi på 30 års kalas i em. :up:

Kaos och kalabalik hos oss i natt. :(
Sonen vaknade helt hysterisk vid 12 för att han inte fick luft och det är supersvårt att lugna en tvååring med krupp som hyperventilerar av rädsla :cry:

När vi väl fick lugnat honom blev det till att turas om att sitta med honom i soffan hela natten. T om hunden är trött nu.

Älsklingen sover lite nu åtminstone utan hosta. Får hoppas det vänder nu :heart
Stackars honom, skönt att det är bättre nu :heart

Ät om du behöver äta.
Vilket du behöver.
Så ät. Ordentligt. Du kommer må bättre av det.

Åh jag hade brutit ihop om (när) sambon glömt att ta med mat och fika sådär :cry::arghh::rage:

I övrigt, ät människa! Jag äter dygnet runt och vågen går snällt nedåt ändå. Vill han äta "hela tiden" måste jag äta för att orka. Många bananer blir det.

Då missuppfattade jag @Mirifax. Trodde hon menade att var negativt med napp. :bow:

Bryt ihop och kom igen. Alla är inte på topp varje dag.:heart

Tack alla, det är lite känsligt med mannens släkt... De är lite speciella och att först bli lovad mat o sedan bortglömd sig duktigt. Det hade tydligen varit lite rörigt när de skulle hem. Sen erbjöd de sig köra upp mat när de kom på det vid 21:30 men då kändes det som att sova var roligare :cool:

Känner mig allmänt nere idag med men ska ut o borsta av hästarna lite vinterpäls, sen blir det grilla korv o promenad i solen med fika. Hoppas det känns bättre sen. Ska koka nappar o bröstpumpen med så ska vi prova napp i natt.

Tack alla :heart

Släpar ut det stackars lilla barnet i vagnen i dag igen :D

Min framfog gör ont :crazy:. Jag antar att det har varit svullet och ska börja läka ihop eller nåt. Tycker fortfarande att det är helt underbart att kunna andas ordentligt och böja mig framåt utan att få en rumpa i magen :).

Jag är också väldigt glad att ha bebis på utsidan nu :love:. Att kunna röra sig, böja sig och att framförallt att få lukta på bebisen :heart.

Däremot har jag fortfarande ganska ont. Det där med att gå på toa :wtf:... Tror inte jag hade såhär ont förra gången.

Maratonamning är frökens bästa aktivitet. Så vi hinner inte så mkt annat än. Men vi tar oss iaf ut på små promenader och njuter av lite vårvärme

Nej.. Sen om man ska följa alla goda råd så borde man nästan ha ett helt apotek hemma. Tänker passa på att utnyttja lite kuponger ifrån babyboxarna för att få lite rabatt på en pump och lite annat bra att ha.

Här redan ett apotek hemma. :o Men det hjälper inte. Nu beställde jag bara lite vitaminer, allergimedicin och medicin för sköldkörteln.

Liknande trådar

Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
466
Senast: Rosett
·
Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
74 058
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
22 101
Senast: Rie
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 431
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar