Nej tack... Har vaxat bikilinjen 1gång och gör aldrig om detKan rekomendera brasiliansk vaxning håller sig länge
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej tack... Har vaxat bikilinjen 1gång och gör aldrig om detKan rekomendera brasiliansk vaxning håller sig länge
Nej tack... Har vaxat bikilinjen 1gång och gör aldrig om det
Gilette rakhyvel duger till mej, sånt som noppar bort hår eller vax får jag gräsliga hårsäcksinflammationer av.Jag har köpt en ladyshave. Funkar ganska ok faktiskt. Inte perfekt resultat men fullt dugligt.
Nej tack... Har vaxat bikilinjen 1gång och gör aldrig om det
Det är icke värt pengarna.. Sen vill jag inte vara helt "slät" heller. Måste finnas en liten vägbeskrivningHaha jag tycker bara det gör ont när dom rycker och sen är smärtan borta synd bara att det kostar en slant!
Det är icke värt pengarna.. Sen vill jag inte vara helt "slät" heller. Måste finnas en liten vägbeskrivning
Eller så ber ni era män att raka er
I nöd och lust säger man ju! När man inte ser sin punani så är det nöd
Gilette rakhyvel duger till mej, sånt som noppar bort hår eller vax får jag gräsliga hårsäcksinflammationer av.
Eller så ber ni era män att raka er
I nöd och lust säger man ju! När man inte ser sin punani så är det nöd
Hahaha!!! Man vill ju liksom inte att vem som helst ska titta inJag fick lite chewbaccaångest och tog hårborttagningscręëème på benen. Resten ser jag som insynsskydd i snitt-situationer.
Heads up! Rakar du inte snippan själv så gör de det åt dej på operationsbordet!Jag fick lite chewbaccaångest och tog hårborttagningscręëème på benen. Resten ser jag som insynsskydd i snitt-situationer.
Heads up! Rakar du inte snippan själv så gör de det åt dej på operationsbordet!
Mvh Miks
Haha en vägbeskrivning
Hahaha!!! Man vill ju liksom inte att vem som helst ska titta in
Hårväxten på mina ben är obefintlig när jag är gravid tydligen, har rakat benen 1gång sedan plusset och det va likadant förra gången?! Lika slätt som nybakat. Växte inte ut nåt förrän mensen kommit igång sist. Jäkligt praktiskt
Va?! Iofs så har dom nog sett allt redan.. Och jag antar att dom gör det när alla dukar är för och bedövningar är satta Eller ska man behöva ligga och se eländet också? Kanske är värt att be maken ändå..Heads up! Rakar du inte snippan själv så gör de det åt dej på operationsbordet!
Mvh Miks
Skumt att det kan vara så olika? Jag har iofs inte hört om nån som blir utan hårväxt på benen förutom jag själv. På huvudet växer det som ogräs, vilket det inte gör annarsGrattis. Själv är jag luden som aldrig annars. Kul när man är helt orörlig och hatar benhår.
Det har jag då inte märkt?Heads up! Rakar du inte snippan själv så gör de det åt dej på operationsbordet!
Mvh Miks