Vårföräldrar 2017 del fem

Gilette rakhyvel duger till mej, sånt som noppar bort hår eller vax får jag gräsliga hårsäcksinflammationer av.

Alltså det är en rakapparat fast lite nättare modell så man kommer åt i alla vrår. :angel: Super för mig, lägger mig i sängen och fixar (på en handduk) innan jag ställer mig i duschen. Ser inte längre och får fruktansvärt ont om jag böjer mig fram i duschen. Benen tar jag när jag sitter i soffan. ;)

Eller så ber ni era män att raka er :D
I nöd och lust säger man ju! När man inte ser sin punani så är det nöd ;)

Det finns gränser. :cool: När jag inte kan längre så får det vara vildvuxet.

Haha och jag har adopterat sambons mustasch trimmer. Den är batteri driven och funkar klockrent, blir inte helt slät då jag tycker det kliar för mycket utan det blir kvar nån mm ovanför huden :D sitter på toan och rakar mig efter duschen, funkar fin fint :up:

Jag fick vara vildvuxen på slutet ;).

Nu har jag handlat lite på tradera, det är farligt att fastna i soffan :angel:.

I morgon ringer bvc, får se om det är vägning i morgon eller på tisdag. Har hon inte gått upp efter all amning som vi ägnat oss åt under helgen så får jag fundera på om vi kämpar vidare, delammar eller slutar helt.

Jag fick lite chewbaccaångest och tog hårborttagningscręëème på benen. Resten ser jag som insynsskydd i snitt-situationer.
Hahaha!!! Man vill ju liksom inte att vem som helst ska titta inO_o:laugh:

Hårväxten på mina ben är obefintlig när jag är gravid tydligen, har rakat benen 1gång sedan plusset och det va likadant förra gången?! Lika slätt som nybakat. Växte inte ut nåt förrän mensen kommit igång sist. Jäkligt praktiskt:up:

Hahaha!!! Man vill ju liksom inte att vem som helst ska titta inO_o:laugh:

Hårväxten på mina ben är obefintlig när jag är gravid tydligen, har rakat benen 1gång sedan plusset och det va likadant förra gången?! Lika slätt som nybakat. Växte inte ut nåt förrän mensen kommit igång sist. Jäkligt praktiskt:up:

Grattis. Själv är jag luden som aldrig annars. Kul när man är helt orörlig och hatar benhår.

Heads up! Rakar du inte snippan själv så gör de det åt dej på operationsbordet!

Mvh Miks
Va?! Iofs så har dom nog sett allt redan.. Och jag antar att dom gör det när alla dukar är för och bedövningar är sattaO_o Eller ska man behöva ligga och se eländet också? Kanske är värt att be maken ändå..

Liknande trådar

Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
466
Senast: Rosett
·
Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
74 058
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
22 101
Senast: Rie
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 431
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30