Så långt upp har jag ingen större hårväxt i vilket fall så om dom vill raka där så kvittar detDet har jag då inte märkt?
Den var lika otrimmad som innan. Bara precis vid snittet som de rakade....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så långt upp har jag ingen större hårväxt i vilket fall så om dom vill raka där så kvittar detDet har jag då inte märkt?
Den var lika otrimmad som innan. Bara precis vid snittet som de rakade....
Min buske blev verkligen jättetjock och tät under graviditeten. Håret på huvet ändrade karaktär, blev torrare. Och på resten av kroppen märkte jag ingen skillnad.Skumt att det kan vara så olika? Jag har iofs inte hört om nån som blir utan hårväxt på benen förutom jag själv. På huvudet växer det som ogräs, vilket det inte gör annars
Min buske är lika gles som alltid (ingen powermuff här inte) Men huvudhåret är betydligt tjockare, skönt med tanke på att jag tappade mängder efter Filippa.Min buske blev verkligen jättetjock och tät under graviditeten. Håret på huvet ändrade karaktär, blev torrare. Och på resten av kroppen märkte jag ingen skillnad.
Sova? Nähaä, inte i natt heller...
Ilar som attan ner mot blygdbenet samt lätt molande mensvärk och jag tror att jag börjar bli förkyld. Är visserligen konstant täppt i näsan men nu känns det liksom ännu värre trots nässpray. Känner mig inte alls road...
En till här... rastlös och ont och hungrig. Men aptrött. Härlig kombination.
Sova? Nähaä, inte i natt heller...
Ilar som attan ner mot blygdbenet samt lätt molande mensvärk och jag tror att jag börjar bli förkyld. Är visserligen konstant täppt i näsan men nu känns det liksom ännu värre trots nässpray. Känner mig inte alls road...
Ingen måne alls. Stor måne förra veckan.Jag kan inte heller sova. Cornelis sover som en stock medans jag är vaken... vad är det för måne ute tro?! Brukar sova dåligt vid stor måne!
Ingen måne alls. Stor måne förra veckan.
För min del så blir sömnen helt rubbad när vi ställer om till sommartid. Kanske är det?Jag kan inte heller sova. Cornelis sover som en stock medans jag är vaken... vad är det för måne ute tro?! Brukar sova dåligt vid stor måne!
Jag tänker på mat. Bortsett från att jag hoppas allt går bra vid snittet och att barnet mår bra är nog nummer ett att kunna äta igen. Gode Gud vad jag längtar efter (varm) mat. Jag hoppas illamåendet och kräxet bara försvinner så fort T-Rex är ute. Jag har en barnslig längtan efter fiskpinnar och mos och iskalla gröna ärtor. Mat jag inte ätit sedan jag var liiiiten. Kokt ägg med krämig gula. Varmt nybakt bröd. Paprika. Keso. Yoghurt. Gaaaaah.
Samma härFör min del så blir sömnen helt rubbad när vi ställer om till sommartid. Kanske är det?
Mörker måne... Fungerar på kroppen som full måne..Jag kan inte heller sova. Cornelis sover som en stock medans jag är vaken... vad är det för måne ute tro?! Brukar sova dåligt vid stor måne!
En ynka dag kvar till BF!
Eller två veckor till! Jag vill bara ha ut bebis igen och bli rörlig! Kunna gå promenader utan art bli andfådd efter 10 m,
kunna plocka upp saker från golvet som man tappar och kunna raka benen igen!!
För min del så blir sömnen helt rubbad när vi ställer om till sommartid. Kanske är det?
Mörker måne... Fungerar på kroppen som full måne..