Tror vi lätt kan konstatera denna dagen som graviditetens sämsta.
Låter inte kul alls... :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror vi lätt kan konstatera denna dagen som graviditetens sämsta.
Men åå! Måste åka till Ica, ser jag.
Ny outfit från ICA.
51.5cm idag.
35cm runt huvudet.
3230g = får använda Ergobabyselen (+380g sedan förra torsdagen).
Klarar nog 4kg till 29/5
BVC tycker han är väldigt rörlig och fäster blicken bra. Bjöd på ett leende också (som han gör när han somnar).
Hon applåderar sjal och funderingar på babypotting (i sommar, nu hinner jag ändå inte, han är för snabb ).
Jahapp då kör vi nästa omgång av hosta hos sonen. Slemhosta och krupphosta i kombination.
Vi har hållit igång sedan ett inatt
Jag har blivit framflyttad, så på torsdag smäller det!
De lyckades hitta ett tidigare datum
Åhh vad skönt för dig!!!
Härligt!!! Så jäkla apdåligt som du verkar ha mått så måste det kännas som en befrielse Konvalescensen kommer kännas som en walk in the park skulle jag tro! (Så känner jag det inför denna gången när jag jämför med förra året. Allt måste vara enklare?)Jaa! Livet återvände känns det som. Nu har jag bara några dagar att hålla ut, sen ska det vända sakta men säkert. Försöker tänka på konvalescens och sånt, men ALLT måste vara bättre än detta.
V35 och 25dagar kvar!!
Det tickar på framåt onekligen, tur är det. Nu är sömnen risigare än någonsin, fogarna gör så jäkla ont på kvällarna att man har lust att skrika och längtan är stor
Jag som typ lever i strumpbyxor, det är inte mycket annat som sitter bekvämt och på plats och jag vägrar köpa några gravidbyxor när det är typ 3 veckor kvarTIPS! Försök inte ta på dig strumpbyxor när du är gravid i v 31. För det första så kräver det att man är halvt ormmänniska. För det andra så kommer du tömma lungorna på allt syre. För det tredje så kommer fogarna att braka samman fullständigt.
Enda fördelen är att du ger din sambo årets garv.