Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
V har ätit iaf lite grann vid alla måltider hela helgen och igår kväll ville han ha pizza. Ska testa smörgås precis innan vi borstar tänderna ikväll
Hon lägger sig på tvären och sparkar åt ena hållet och slåss åt andra så vare sig sambon eller jag får sova då. När han jobbar borta om veckorna är det lättare för då kan hon ligga på hans sida i sängen.Gör det något att hon sover mellan er? Jag prioriterar sömn framför allt, hur den sker kvittar.
Aj aj aj fy va ont jag har i mina bröst. 3.5 dygn utan amning och jag är ÖM. Har mjölkat ur lite i duschen men det hjälpte knappt. Barnet fortsätter sova som en stock och idag har han inte visat att han vill amma. Däremot har han varit väldigt gosig.
Visa bifogad fil 16559
@lil-sis Vilken goding du har!
Är också snudd på gräsänka, maken jobbar som svetsare på värmeverk och det är sommarstopp där så då lagar dom en panna i stöten =Jobb från 07-21 varje dag. Så Sammy sover när han åker och sover när han kommer hem.Vi är utan pappan ända till måndag kväll. Jag kommer bli trött
Fick den här bilden av mannen i morse
Det är så typiskt vårt lilla busfrö med den blicken. Det senaste nu är att hon ställer sig upp och balanserar på sätet på den här bilen. Hon kommer driva oss i fördärvet
Hahaha!!Fick den här bilden av mannen i morse
Det är så typiskt vårt lilla busfrö med den blicken. Det senaste nu är att hon ställer sig upp och balanserar på sätet på den här bilen. Hon kommer driva oss i fördärvet
Vi är utan pappan ända till måndag kväll. Jag kommer bli trött
Verkar vara en ”borta helg” för pappor, sambon ska troligen på traktorfestival med sina kompisar. Han har lite ”ångest” för att åka (vi har en del här hemma som behöver fixas) men jag tycker han ska åka för han hittar nästan aldrig på nåt mer än jobbet typ!
Usch stackars! Jag pumpade ur tills de inte spände och gjorde ont.. tog en vecka tills jag kunde lägga bort pumpen helt.
Har tagit bort gåvagnen för han ställde sig på handtaget. Och gungade fran och tillbaka. Det gör han på ”cykeln” också Visa bifogad fil 16603
Så gjorde Flisan med. Verkar inte vara tillräcklig utmaning längre dock då hon gått över till värre saker.Cornelis står på flaket på läragåvagnen och gungar fram och tillbaka, eller gör inte jättemkt längre men när han var yngre, började med det när han precis lärt sig stå, han är mer vild än tam