E har sovit i eget rum ett tag nu, vägg i vägg med vårt sovrum. Både hon och jag sover bättre nuNågon av er som flyttat över barnet i eget rum? Har barnets sömn blivit bättre?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
E har sovit i eget rum ett tag nu, vägg i vägg med vårt sovrum. Både hon och jag sover bättre nuNågon av er som flyttat över barnet i eget rum? Har barnets sömn blivit bättre?
Var köpte du den?Fyndat Axkid Minikid på nätet, nedsatt till 2500:- inkl babydyna Kommer ju en ny modell nu och då reas gamla ut så då passade vi på. Lillfis börjar bli väldigt tung att bära runt i babyskyddet även om han har gott om plats kvar.
På www.babyv.se babydyna ingickVar köpte du den?
Tack för påminnelsen! Nu har jag också beställt en (till).Fyndat Axkid Minikid på nätet, nedsatt till 2500:- inkl babydyna Kommer ju en ny modell nu och då reas gamla ut så då passade vi på. Lillfis börjar bli väldigt tung att bära runt i babyskyddet även om han har gott om plats kvar.
Det är ju inte mkt som skiljer nya och gamla åt så det va ju likarna att passa påTack för påminnelsen! Nu har jag också beställt en (till).
Nä inget Kyrkis. Sammanbrott, tutta 45min och sedan gnällig. Så vi är hemma igen. Nu sover han i selen.
Vi kom ner till öppna förskolan och vände typ direkt...
Jag har häst. Jag åker ensam till stallet minst 3 dagar/vecka och rider. Ca 2 dagar hänger E med, då fixar jag bara stallet och hästen får gå i skrittmaskinen eller vila. 2 dagar i veckan har hästen medryttareVilka här inne bollar barn och häst? Hur går det? Går det öht? Fick idag erbjudande om att ta min medryttarhäst på foder och jag är så sugen men är rädd att jag inte kommer ha tid till honom.