Vårföräldrar 2017 del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vi var och kikade på bilstol idag också. La undan en besafe modular som sambon hämtar på torsdag. O satt riktigt bra i den, kikade även på barnvagn. Provkörde en emmaljunga nxt60 och fastnade för den, får se dock va vi får för vår stokke vagn.

O drar sig upp mot möbler och slår halvt ihjäl sig ett par gånger per dag. I natt vaknade han varje halvtimme. TRÖTT mamma!
20180122_150304.webp

Åker strax till Falun, IGEN! Min distansutbildning känns knappt som en distansutbildning... Men denna gång ska jag åka själv så inatt blir det första gången som jag sover ensam sen Cornelis kom, undrar hur det ska gå! Men har packat med sömntabletter och hoppas på en god natts sömn!

Vilka här inne bollar barn och häst? Hur går det? Går det öht? Fick idag erbjudande om att ta min medryttarhäst på foder och jag är så sugen men är rädd att jag inte kommer ha tid till honom.

Vilka här inne bollar barn och häst? Hur går det? Går det öht? Fick idag erbjudande om att ta min medryttarhäst på foder och jag är så sugen men är rädd att jag inte kommer ha tid till honom.
Jag har häst. Jag åker ensam till stallet minst 3 dagar/vecka och rider. Ca 2 dagar hänger E med, då fixar jag bara stallet och hästen får gå i skrittmaskinen eller vila. 2 dagar i veckan har hästen medryttare :)
Tycker det funkar bra, utan medryttare hade det nog varit lite kämpigare.
Har som mål att kunna hålla hästen i tävlingskondition under säsongen och tävla ca 1gång i månaden. Hade jag inte haft tävlingsambitioner hade jag nog kunnat ha hästen varje dag men han hade då fått gå mindre

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 443
Senast: monster1
·
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 875
Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
1
· Visningar
735
Senast: Elo
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 784
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18