Vårföräldrar 2017 del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Viktor har sovit tre timmar utan uppvak :eek: Jag är såklart klarvaken :cautious: Har sett tre avsnitt av ”en unge i minuten”. Och nu måste jag ladda batteriet men hämtar jag laddaren lär han väl vakna...

Har även bestämt att vi kör kalas/öppet hus helgen innan han fyller år så nu måste vi tokstäda runt huset :rofl: Inuti huset går ganska snabbt men det ser ut som en soptipp runtom :yuck:

Viktor har sovit tre timmar utan uppvak :eek: Jag är såklart klarvaken :cautious: Har sett tre avsnitt av ”en unge i minuten”. Och nu måste jag ladda batteriet men hämtar jag laddaren lär han väl vakna...

Har även bestämt att vi kör kalas/öppet hus helgen innan han fyller år så nu måste vi tokstäda runt huset :rofl: Inuti huset går ganska snabbt men det ser ut som en soptipp runtom :yuck:
Vart kan man se det fantastiska programmet??

Vi har varit i Gränby C och shoppat. Färgglada kläder till fotograferingen var tanken men det gick sådär.

Bifogade filer

• CCF630B1-CC38-4D81-AD53-C5DA15D4E1D2.webp
    CCF630B1-CC38-4D81-AD53-C5DA15D4E1D2.webp
    155,4 KB · Visningar: 53
Vi har varit i Gränby C och shoppat. Färgglada kläder till fotograferingen var tanken men det gick sådär.

Tycker ofta det är svårt att hitta fina kläder till pojkar, jag gillar inte cars och spiderman. Vill ha hyffsat ”neutrala” kläder med fina färger och gärna djur eller så på, men mja tycker det är klurigt!

Äntligen hemma efter helgens turné. Vi har haft fullt upp med besök hos mormor, firat min kusins ettårsdag samt besökt en av mina närmsta vänner. Igår satt O 5 h i bilen, sista milen var hemsk men annars har det gått över förväntan. O har lekt med min kusin och min bästa väns son, båda runt året och det har gått så bra. Är kul att se när de verkligen kan ha utbyte av varandra.

Väl hemma har han varit helgalen och krupit runt på alla fyra och ställt sig mot allt han kunnat.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 443
Senast: monster1
·
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 875
Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
1
· Visningar
735
Senast: Elo
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 780
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18