Vårföräldrar 2017 del 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu har vi varit och babysimmat hos SLS :)

Var bara vi först, kom en till och sedan till samlingen var det ett litet gäng som sjöng och då blev han glad igen.

I duschen efter försökte han äta upp duschmunstycket även när det sprutade vatten så han är ju inte rädd för vatten precis :)

Var det bra? Vi tänkte åka men både ja o sambon kände oss lite hängiga så vi blev hemma.

Var det bra? Vi tänkte åka men både ja o sambon kände oss lite hängiga så vi blev hemma.

Kändes lite tafatt eftersom det är lite mer självständigt men det var lugnt och så finns det en tydlig plan som man kan läsa på själv och fråga lärarna som var två tanter :)

Glad unge idag. Sambons släkt på besök och han ammade bara en gång under tiden, han flörtade ordentligt med sin faster och resten dög väl. :p Nu är han helt slut igen och sover som en gris i mitt knä medan vi kollar fotbollen.

Idag för ett år sen blev han till (är vad jag tror iaf), en väldigt fin födelsedagspresent till sin mor :heart

Jag glömde liggunderlaget i badhuset, surprise surprise.

Ikväll har pappan fått V att somna om :banana:

Sliter med bokslut till redovisning 2. Fattar inte hur jag fick A i redovisning 1 :confused:

Just finstyckat och paketerat 35kg gris. Liten tyckte det var roligt att titta första halva tiden men sen blev vi arga och det har fortsatt efter det så vi kommer ha en det-duger-bara-att-vara-på-mamma-dag idag :meh:

C kommer bakåt och kan snurra runt men än går det inte framåt :p han har börjat gunga lite på alla fyra så snart är det nog dags att barnsäkra hemmet, hur gör man det? :rofl: Mer än grindar i trappan?

C kommer bakåt och kan snurra runt men än går det inte framåt :p han har börjat gunga lite på alla fyra så snart är det nog dags att barnsäkra hemmet, hur gör man det? :rofl: Mer än grindar i trappan?
Grindar i trappan är det enda vi gjorde till sonen. Det räckte gott och väl. Sen får man se hur vilt barnet är

Just finstyckat och paketerat 35kg gris. Liten tyckte det var roligt att titta första halva tiden men sen blev vi arga och det har fortsatt efter det så vi kommer ha en det-duger-bara-att-vara-på-mamma-dag idag :meh:

Trodde jag skulle ha en sånn dag med efter att O varit missnöjd med sin pappa i typ 1.5 h. Han har sovit i soffan i 2 h helt själv. Känns väldigt suspekt :eek:O_o

Vi körde grindar i trappan och sedan pinnar genom kökslådornas handtag. Till sist fick vi sätta barnspärr på alla köksskåp och snören på ett skåp i vardagsrummet för junioren var mästerlig på att öppna och plocka ut allt :D

Minitroll har tagit ers två ggr i dag :bump: (bör hon klämde i sig allt det blandade vid 19.30 blev jag så glad att det nästan kom en tår).

Nu har hon sovit sen 21 och verkar inte ha några större tankar på att vakna vilket innebär att jag inte kan sova för det ena bröstet är fullt och gör ont. Jaja, jag hoppas att hennes nya vana fortsätter så löser sig resten av sig självt.

Mössen har börjat äta i köket. Tidigt :mad:

Igår kväll satte jag upp en fälla på diskbänken och inatt har hundarna fått begrava två tjockisar.

V vaknade andra gången fällan smällde, vid 03. Klarvaken... Lyckades övertala honom att somna om ändå.

Sedan vaknade han 07 igen.

Idag börjar Kyrkis så vi ska väl gå dit hade jag tänkt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
941
Senast: Sirap
·
Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
466
Senast: Rosett
·
Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
74 057
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
19 824
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV