Vårföräldrar 2017 del 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Edda ligger o snuttar på min senast använda topp :) Hon vägrade bli nerlagd så efter tre misslyckade försök krängde jag av mig tröjan o la ner med henne. Gissa om mannen såg förvånad ut när jag kom ut igen med ingen tröja o ena tutten stickande ut ur amningsbhn (den hade jag glömt stänga) :p

Första utepromenaden i selen avklarad. O sov som en gris hela vägen och mådde så bra. Jag tyckte den var jätteskön att gå med också. Kommer bli fler promenader med sele.

Ikväll har det haglat åsikter om Os mat ifrån sambons släkt. Han får för mycket och för lite och för mycket ersättning osv osv. Men de avslutade kvällen med att säga att han var det snällaste barnet de haft. Kunde inte låta bli att säga att då måste det ju vara så att jag och sambon gör rätt med honom då. :cool: Får se om det fortsätter lika dant i morgon.

Första utepromenaden i selen avklarad. O sov som en gris hela vägen och mådde så bra. Jag tyckte den var jätteskön att gå med också. Kommer bli fler promenader med sele.

Ikväll har det haglat åsikter om Os mat ifrån sambons släkt. Han får för mycket och för lite och för mycket ersättning osv osv. Men de avslutade kvällen med att säga att han var det snällaste barnet de haft. Kunde inte låta bli att säga att då måste det ju vara så att jag och sambon gör rätt med honom då. :cool: Får se om det fortsätter lika dant i morgon.

Så jobbigt med allas åsikter! Är så himla glad över att jag slipper det!

Vaknar vid 06, barnet borta. Jag hör henne men ser henne inte. Sambon säger "hon är ovanför ditt huvud". Då har lillfia snurrat iväg under natten och ligger med huvudet i hörnet och fötterna ovanför mitt huvud.
Lägger henne till rätta, hon äter och vi somnar om. Vaknar vid 07, hon har lagt sig på mage, får för mig att hon inte andas och väcker henne. Hon knorrar och somnar om. Vaknar vid 08, hon äter lite och sedan ligger vi och pratar. Vid 8.30 börjar hon bli missnöjd så jag lägger henne på min mage, hon ser jättenöjd ut, spyr ner mig och min kudde.
God morgon liksom ;):D

Varmt idag med. V har bara blöja. Jag smälter (hoppas jag :p ). Försöker göra uppgiften medan han sover men behöver anteckna och han vill sova nära. Puh.

Dop i Skåne idag, lillfis skötte sej galant, sov tills vattnet kom på huvudet. Tittade förvånat upp och sen kikade han på alla gäster medan prästen bar runt honom.
Att abonnera restaurang för alla gäster va nog det bästa av allt!! Shit va bekvämt att bara komma dit och sätta sej vid dukat bord.
Han blev otroligt firad med massor av fina presenter, både leksaker, minnessaker och till sparbössan.
Vår lille Sammy Theodor Stellan:heart

Idag har vi bott i soffan och Ella har hängt bredvid tutten hela dagen ätandes eller sovandes. Har bara rest oss för att byta blöja i stort sett. Men det har varit skönt att inte behöva lyssna på så mycket skrikande och gnyende och slippa vanka runt med en bebis på axeln i evigheters evighet. Inte för att hon varit mindre gnällig idag, men man kan inte gnälla så mycket med mat i munnen :cool:

Idag har vi bott i soffan och Ella har hängt bredvid tutten hela dagen ätandes eller sovandes. Har bara rest oss för att byta blöja i stort sett. Men det har varit skönt att inte behöva lyssna på så mycket skrikande och gnyende och slippa vanka runt med en bebis på axeln i evigheters evighet. Inte för att hon varit mindre gnällig idag, men man kan inte gnälla så mycket med mat i munnen :cool:
Holly hälsar att det kan man visst. Det betyder bara att alla runt om får maten på sig :meh:

:rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
941
Senast: Sirap
·
Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
466
Senast: Rosett
·
Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
74 057
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
19 824
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV